ερωτησεις για κινητηρα!!

<< < (3/6) > >>

Lifanezos:
Παράθεση από: nassosFF3 στις Τετάρτη 21 Ιούλ 2010, 10:31:00

Παράθεση από: patentas425 στις Τετάρτη 02 Ιούν 2010, 12:35:24

εχω καποιες αποριες που θα ηθελα αν μπορουσατε να μου λυσετε. λοιπον. το λαδι χρηιμευει για βα ψυχει τον κινητηρα σωστα? αν τοτε περναμε ενα 2χρονο μοτερ και βαζαμε κανονικα την βενζινη με το λαδακι μας, και παιρναμε και ενα μοτερ 4χρονο και βαζαμε βενζινη μαζι με λαδι μαζι οπως στο 2 χρονο τι θα γινοταν? θα δουλευει κανονικα το μοτερ? θα μετατραπει σε 2 χρονο? ξερω επισης οτι οταν λεμε 2χρονο μοτερ εχει 2 χρονους. ποιοι ειναι αυτοι? ενα 4χρονο μοτερ εχει αντιστοιχα 4 χρονους! ποιοι ειναι αυτοι? επειδη απο μοτερακια βενζινης δεν ξερω πολλα θα με βοηθουσατε πολυ με τις απαντησεις σας.


Περιληπτικά:
-Ο τετράχρονος κινητήρας έχει 4 φάσεις λειτουργίας που στη μία μόνο παράγει έργο...δηλ σε 2 πλήρεις περιστροφές η μια είναι η "παραγωγική"...
-Από την άλλη ο δίχρονος σε κάθε κύκλο παράγει έργο.
-Το λάδι ο δίχρονος ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΙΕΙ όπως λανθασμένα πιστεύουν πολλοί....του χρειάζεται για να λιπαίνονται τα κινούμενα μέρη του,ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΥΧΕΤΑΙ (ενώ στα τετράχρονα μοτέρ χρησιμεύει ΚΑΙ για ψύξη)λόγω του τρόπου λειτουργίας του.
-Αν βάλεις λάδι σε μοτέρ τετράχρονο "δίχρονο"δε θα γίνει,απλά θα καπνίζει σα φουγάρο μέχρι να σταματήσει να δουλεύει...
Αυτά τα ολίγα...
Αδερφέ αν έχεις τέτοιες μηχανολογικές ανησυχίες καλό θα είναι να βρεις ένα βιβλίο μηχανολογίας από κάνα ΤΕΕ και να ξεκινήσεις να διαβάζεις για τους κινητήρες...όπως καταλαβαίνεις είναι αρκετά μεγάλο κεφάλαιο για να το "μάθεις"σε 5-10 πόστ που τα περισσότερα θα είναι γενικότητες ή ανακρίβειες...

νασσο ευχαριστω για τον χρονο που αφιαιρωσες για να μου απαντησεις!! μιας και θα παω λυκειο σε μηχανολογια θα τα μαθω και απο εκει C9)

Apostolis:
Καλημερα.Μια διευκρινηση μονο για λογους ταξης.Οι κινητηρες χρησιμοποιουν ''καυσιμο μιγμα'' για την λειτουργια τους.Στους τετραχρονους κινητηρες αυτο αποτελειται απο καυσιμο+αερα και την λιπανση αναλαμβανει ξεχωριστο κυκλωμα,γι'αυτο και αποτελουνται απο περισσοτερα μερη και η λειτουργια τους γενικα ειναι πιο συνθετη.Στους διχρονους τωρα το ''καυσιμο μιγμα'' αποτελειται απο καυσιμο+αερα+λαδι το οποιο αναλαμβανει και την λιπανση το οποιο ομως οταν φτασει στον χωρο καυσεως καιγετε και αυτο μαζι με το υπολοιπο μιγμα.Γι'αυτο βλεπουμε το χαρακτηριστικο καπνο απ'την εξαγωγη. :)

nassosFF3:
Παράθεση από: A.Kyratsis στις Τετάρτη 21 Ιούλ 2010, 11:18:52

Καλημερα.Μια διευκρινηση μονο για λογους ταξης.Οι κινητηρες χρησιμοποιουν ''καυσιμο μιγμα'' για την λειτουργια τους.Στους τετραχρονους κινητηρες αυτο αποτελειται απο καυσιμο+αερα και την λιπανση αναλαμβανει ξεχωριστο κυκλωμα,γι'αυτο και αποτελουνται απο περισσοτερα μερη και η λειτουργια τους γενικα ειναι πιο συνθετη.Στους διχρονους τωρα το ''καυσιμο μιγμα'' αποτελειται απο καυσιμο+αερα+λαδι το οποιο αναλαμβανει και την λιπανση το οποιο ομως οταν φτασει στον χωρο καυσεως καιγετε και αυτο μαζι με το υπολοιπο μιγμα.Γι'αυτο βλεπουμε το χαρακτηριστικο καπνο απ'την εξαγωγη. :)



Πολύ σωστή η διευκρίνιση όπως αναφέρεται.Το φαινόμενο του "καπνίσματος"στο δίχρονο είναι το λάδι που εισέρχεται αναγκαστικά από τη/τις θυρίδες μεταφοράς αφού το καύσιμο μείγμα πριν περάσει στο θάλαμο καύσης έχει περάσει από τα κινούμενα μέρη (στρόφαλο-μπιέλα ρουλεμάν)και έχει λιπάνει τα τμήματα αυτά...τώρα το αν καίγεται 100% ή όχι στο θάλαμο καύσης...το συζητάμε.... C9)

Apostolis:
Αληθεια υπαρχει κινητηρας,οποιασδηποτε μορφης, που να μπορει να καψει το 100% του μιγματος;Νομιζω πως αυτο ειναι το ''αγιο δισκοποτηρο'' για τους κατασκευαστες οσον αφορα την ερευνα. C9) 

nassosFF3:
Παράθεση από: A.Kyratsis στις Τετάρτη 21 Ιούλ 2010, 13:09:53

Αληθεια υπαρχει κινητηρας,οποιασδηποτε μορφης, που να μπορει να καψει το 100% του μιγματος;Νομιζω πως αυτο ειναι το ''αγιο δισκοποτηρο'' για τους κατασκευαστες οσον αφορα την ερευνα. C9) 


μα, δεν έγραψα για το (καύσιμο) μείγμα...για το λαδάκι στο θάλαμο καύσης και αν καιγεται 100% ή όχι,  έγραψα...(με τσιγκλάς νομίζω...  ;D )

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

[*] Προηγούμενη σελίδα