Οτι Πρεπει να Ξερετε για τα Μπουζι

(1/2) > >>

8ight LagosX:


Τα μπουζι ειναι απο τα σημαντικότερα πράματα σε ενα βενζινοκίνητο μοντελο!
το μπουζι περνει ρευμα απο την μπουζοπιπα και ετσι το συρματακι που εχει,με το ρευμα της μπουζοπιπας,καει και ετσι φλεγετε το μείγμα  μεσα στον κινητηρα!

--Την πρωτη φορα που θα δουλεψει ο κινητηρας και μεχρι να τελειωσει το στρωσιμο καλο ειναι να χρησιμοποιήσουμε το αρχικο μπουζι!
αν δεν, εχει σιγουρα θα γραφει το manual!ο κατασκευαστης κατι ξερει και πρωτινει αυτο το μπουζι!

--τα μακρυά turbo μπουζι ειναι ζεστα ενω τα κοντα ειναι κρυα!τα novarossi turbo μπουζι γραφουν πανω F ή C!F=frio , C=caliente frio σημενει κρυο και caliente σημενει ζεστο!


--Τα μπουζι χωρίζονται σε ζεστα,μεσαια και κρυα!αυτο επιρεαζεται απο την διαμετρο που εχει το σιρματακι!τα κρυα μπουζι εχουν πιο χοντρο συρματακι ενω τα ζεστα εχουν πιο λεπτο!κατι αλλο που παιζει ρολο ειναι το ανοιγμα του μπουζι!τα ζεστα μπουζι εχουν μεγαλυτερο ανοιγμα απο οτι εχουν τα κρυα!επισης τα μπουζι που ειναι απο χρυσο ή ασιμενιο υλικο ειναι πιο ζεστα απο οτι αυτα που ειναι απο μαυρο υλικο!
και για να εχουμε και την γενικη εικονα τα ζεστα μπουζι κανουν τον κινητηρα να παιρνει μπορς πιο ευκολα απο οτι τα κρυα!επιδη τα ζεστα βγαζουν περισοτερη θερμοτητα!

--όταν εχει κρύο καιρο πρεπει να βαλουμε ενα πιο ζεστο μπουζι απο αυτο που χρησιμοποιούμε κανονικα για να κάνουμε το μείγμα να δουλεύει στην ιδια θερμοκρασία με αυτη που δουλεύει κανονικά!


--όταν έχει ζέστη καλό είναι να βάλουμε ένα πιο κρύο μπουζί για να δουλεύει οκ ενας κινητήρας!επίσης αν το καλοκαίρι σας καίει συχνά τα μπουζι τοτε σίγουρα θελετε ενα πιο κρυο μπουζι!


--καλο ειναι ο κινητηρας να μην μενει απο καυσιμο γιατι καει και το τελευταιο element(δεν ηξερα πως αλλιως να το πω) του ντεποζιτου και αυτο ισως χαλασει το μπουζι και να μειωσει την πολύτιμη ζωη του κινητηρα!επιδη ενα μπουζι μπορει να κοστισει και 10 ευρω ειναι εξυπνο να μην αφηνεις τον κινητηρα απο καυσιμο!

--ποτε μην ανοιγετε το μπουζι μεχρι να ερθει η ωρα να το χρησιμοποιήσετε!μπορει καπου να ακουμπήσει και να κοπεί το συρματακι και ετσι να καταστραφεί το μπουζι που οπως ειπαμε δεν ειναι και φθηνο!


--καθε φορα που αλλάζουμε μπουζι πρεπει να αλλάζουμε και ροδελα(gasket) ετσι ωστε να ειμαστε σίγουροι οτι εχει σφραγίσει ο κινητηρας!αν εχετε turbo μπουζι δεν χρειαζεται να σκατε για τις ροδελες γιατι απλα δεν εχουν!

--καθε φορα που πατε να βγαλετε το μπουζι καλο ειναι να καθαριζετε με καποιο τροπο το χωμα γυρω γυρω ετσι ωστε να μην παει μεσα στον κινητηρα και τον καταστρεψει!


--τα μπουζι δεν θελουν πολυ δηναμη!γι' αυτο δεν χρειαζετε να βαλετε ολη σας την δυναμη στο μπουζι γιατι μπορει να το χαλασετε!

--μολις παρει μπρος το μοντελο πρεπει να βγαλουμε την μπουζοπιπα!αν την αφησουμε θα κανουμε το μπουζι να δουλεβει παραπανω απο οτι δουλεβει σε κανονικη λειτουργιά και το φθειρουμε πολυ ευκολα!



αυτο το how to ειναι λιγο βαρετο γιατι δεν εχει εικονες αλλα κατι μπορει να κανω αυριο αν βρω καταληλλες εικονες για καθε θεματακι!(ok εβαλα)

ελπιζω να φανηκα χρησιμος!


*edit ενα αλλο καλο θεμα ειναι του NIKOSS!
http://www.modelteam.gr/index.php?topic=810.0

Nosakos:
Παράθεση από: 8IGHT Hobao Pro[FtW] στις Τρίτη 09 Σεπ 2008, 00:15:20


--καλο ειναι ο κινητηρας να μην μενει απο καυσιμο γιατι καει και το τελευταιο element(δεν ηξερα πως αλλιως να το πω) του ντεποζιτου και αυτο ισως χαλασει το μπουζι και να μειωσει την πολύτιμη ζωη του κινητηρα!επιδη ενα μπουζι μπορει να κοστισει και 10 ευρω ειναι εξυπνο να μην αφηνεις τον κινητηρα απο καυσιμο!



Σχετικά με αυτό, ήξερα ότι μόλις πάει να τελειώσει το καύσιμο ο κινητήρας δουλεύει με λίγο φτωχότερο μείγμα όπως έιναι φυσικό γιατί είναι λίγοτερο το καύσιμο αλλά δεν ήξερα ότι αυτό προκαλεί βλάβες στα μπουζί και μειώνει τη ζωή του μοτερ. Δε μου έχει τύχει κάτι τέτοιο. Δηλαδή όλοι αυτοί που σβήνουν τα RC τους κόβοντας την παροχή καυσίμου που για τον κινητήρα είναι σαν να τελειώνει το καύσιμο προκαλούν ζημιά στο μοτερ και στο μπουζί;

8ight LagosX:
ναι!
παντα απο την εξατμιση ή βαλε κατι στο βολαν ωστε να σταματησει!ποτε τα χερια ομως!

The_Winner:
θέλω να προσθέσω σχετικά με την ρύθμιση του μοτέρ η οποία ανάλογα φθείρει και το μπουζί. Το μπουζί μας βοηθάει να δούμε ααν έχουμε καλή ρύθμιση.Αρχικά αν έχεις το μοτέρ σου πολύ σφυριγμένο(φτωχό μίγμα) το μπουζί θερμαίνεται περισσότερο και φθείρετε πολύ γρήγορα και καίγεται .Επίσης το πολύ πλούσιο μίγμα είναι κίνδυνος θάνατος ! διότι δημιουργεί στο θάλαμο καύσης φοβερές πιέσεις και το ελατήριο στο μπουζί δεν αντέχει στην μεγάλη πίεση και σπάει και τα υπολύματα σκορπάνε μέσα στο μοτέρ και το αχρηστεύουν εντελώς ! Η τέλεια ρύθμιση σε ένα μοτέρ μπορεί να φανεί ακόμη και απο το μπουζί. Αφού έχετε ρυθμίσει το μοτέρ μετά απο μερικά ντεπόζιτα καλό είναι να κοιτάμε το μπουζί.... Αν το μπουζί έχει δημιουργήσει άνθρακα (μαυρίλα-καρβουνίλα) και δεν ανάβει καλά τοτε πάει να πει ότι είναι πολύ φτωχό το μίγμα! αν το μπουζί στην τρύπα του έχει πολύ λάδι τότε το μίγμα είναι αρκετά πλούσιο! τώρα αν του μπουζί έχει ένα μικρό φιλμ λαδιού τότε η ρύθμιση είναι τέλεια! Με το που τελειώσει το στρώσιμο το μπουζί πρέπει να το πετάξετε γιατί είναι ''ζεστό'' μπουζί αλλά επίσης η υπερβολική συμπίεση θα έχει μιώσει την αντοχή του ελατηρίου και ίσως σπάσει και σας σπάσει και το μοτέρ και τα νεύρα! τώρα αν δείτε ένα μπουζί μετά απο παίξιμο να έχει στρβώσει το ελατήριο ή να λείπει κομάτι γρήγορα ανοίξτε το μοτέρ!!!

The_Winner:
ναι όταν κόβεις παροχή καυσίμου είναι μεγάλο σφάλμα!!!!εγώ το κλείνω από την εξάτμιση και έτσι το μοτέρ μπουκώνει! αλλά όμως μην ξεχνάτε οτι δεν πρέπει να αφήνουμε νίτρο στο μοτέρ και οτι πρεπει να κάψει όλα τα κατάλοιπα για αυτο και εγώ πάντα μαζί μου έχω το μπουζί-νοσοκόμα! ;D το οποίο μόλις τελειώνω το παιχνίδι βγάζω το καλό μου μπουζί βάζω την νοσοκόμα και βγάζω όλο το καύσιμο από το ντεπόζιτο μετά βάζω μπρος το μοτέρ παίρνει για λίγο και δουλεύει με το καύσιμο που έχει μείνει στα σοληνάκια μετά σβήνει μετά ξαναπροσπαθώ να το βάλω μπροστά και μολις βλέπω οτι δεν παίρνει βγάζω την νοσοκομα βάζω αφτερ ραν οιλ και μετά το καλό μου μπουζί!

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα