gfxgfx* Αρχική Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   gfxgfx
gfx gfx
gfx
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη 19 Οκτ 2017, 22:24:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης


Πρόσφατα Θέματα
από 4wheelsbob
[Σήμερα στις 03:06:33]

από theo16v
[Χθες στις 21:52:56]

[Χθες στις 13:33:27]

[Χθες στις 12:25:54]

από karamteo
[Τρίτη 17 Οκτ 2017, 21:21:32]

από Nisko
[Τρίτη 17 Οκτ 2017, 18:58:08]

από liakoyras
[Τρίτη 17 Οκτ 2017, 02:18:29]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 16 Οκτ 2017, 04:23:48]

[Κυριακή 15 Οκτ 2017, 22:41:11]

[Κυριακή 15 Οκτ 2017, 14:41:52]

από nghgeo
[Παρασκευή 13 Οκτ 2017, 13:10:56]

από Cmos
[Πέμπτη 12 Οκτ 2017, 23:35:57]

από 4kinitos
[Τρίτη 10 Οκτ 2017, 23:15:41]

[Τρίτη 10 Οκτ 2017, 18:08:40]

από ntz
[Τρίτη 10 Οκτ 2017, 11:20:50]
μέλη
Σύνολο μελών: 6616
Τελευταίο: adreas221
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 212621
Σύνολο θεμάτων: 15738
Σε σύνδεση σήμερα: 23
Σε σύνδεση έως τώρα: 228
(Σάββατο 28 Μάι 2011, 05:59:19)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 15
Συνολικά: 16
Τα Νέα Σήμερα

Απαγορεύονται τα Greeklish στις συζητήσεις - Όροι χρήσης και κανόνες λειτουργίας του Modelteam  •  Διαβάστε ΕΔΩ


Συνδεθείτε στο Modelteam για να μπείτε στην παρέα μας, να δημοσιεύετε μηνύματα, να βλέπετε φωτογραφίες και να συμμετέχετε στο chat!!!
Σελίδες: [1]   Κάτω
Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: 2ος Αγώνας Πρωταθλήματος 2017 F1 Classic 7/10/2017, Hellenic Slot Car Club  (Αναγνώστηκε 125 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,902


I have a dream


WWW
« στις: Κυριακή 08 Οκτ 2017, 18:48:53 »

Αναφορά του 2ου αγώνα.

Ο καιρός κυλά γρήγορα και έτσι η ώρα για το δεύτερο ραντεβού της παρέας με τα F1 ήρθε γρήγορα…
Παράδοξα οι προπονήσεις το διάστημα που μεσολάβησε ήταν ελάχιστες και από λίγους. Και λέω παράδοξα γιατί μιλάμε για μια εντελώς νέα κατηγορία. Η φιλοσοφία των slot είναι σε γενικές γραμμές η ίδια. Όμως τα φορμουλάκια έχουν ιδιαιτερότητες και ευαισθησίες. Οι μόνοι που έδωσαν έντονο παρών ήταν οι Βεργανέλ, Γαιτάνης και Ατματζίδης οι οποίοι έβαλαν τα περισσότερα χιλιόμετρα προσπαθώντας να είναι πιο ανταγωνιστικοί σε αυτόν τον αγώνα.
12 μονοθεσία κάνουν τις τελευταίες δοκιμές πριν από τον αγώνα. Εντύπωση για μια ακόμη φορά το αυτοκίνητο του Βεργανέλ, που προσπαθεί να κρατήσει τα σκήπτρα του πλέον έτοιμου αυτοκινήτου. Σε δοκιμές στα χέρια του Πετρή σταμάτα τα χρονόμετρα στα 8,2 επαληθεύοντας τις προβλέψεις του Νισκό ότι σύντομα θα έχουμε επισήμους χρόνους στα 8,3, σε αντίθεση με τον ξεροκέφαλο δικηγόρο που αντιδρά…  (τι περίεργο !!!)… βάζοντας όμως και λίγο νερό στο κρασί του καθώς μέσα του γνωρίζει καλά ότι ο distributor έχει δίκιο !!!
Από την άλλη ο δεύτερος Νικόλας της παρέας ο Μώρος θέλει να συνεχίσει την ανοδική του πορεία, ρισκάροντας αρκετά αφού κάνει φύλλο και φτερό το αυτοκίνητο του 20 λεπτά πριν από τα δοκιμαστικά. Και μέχρι εδώ καλά το σκέπτεται όμως χωρίς να έχει χρόνο έστω για δυο τρεις γύρους, θα δει το αποτέλεσμα της «φροντίδας» απευθείας στα δοκιμαστικά.
Οι δυο Νισκό θέλουν και πρέπει να παρουσιαστούν πιο δυνατοί αφού 14 βραδιά πριν ήταν εκτός ανταγωνισμού. Ο μπαμπάς έχει ριχθεί στην μάχη με το χρόνο προσπαθώντας να βελτιώσει την JPS του μικρού.
Άνετος και αρρενωπός ο Νερατζής, ενώ ο Πετρής προσπαθεί να τα βρει με το δανεικό March του Θεοδόση.
Νέα παρουσία μετά από καιρό για τον Χριστόπουλο μπαμπά.
17:30 τα αυτοκίνητα έχουν παραδοθεί στην γραμματεία και όλα έτοιμα…
Εκπλήξεις ευχάριστες και δυσάρεστες με το καλημέρα ή καλύτερα με το καλησπέρα.
Οι δυο Νισκό μεταφορτωμένοι αισθητά γράφουν τους δυο ταχύτερους γύρους με τον μπαμπά μετά από καιρό να παίρνει την poll, κάνοντας χρόνο που ιδρώνει τον δικηγόρο…
Ο Μώρος συνεπής ακολουθεί κατά πόδας την οικογένεια και ο συμπαθής Γιάννης συμπληρώνει το καρέ.
Ο Βορειοελλαδίτης (Θεοδόσης), μαχαιρώνει 7 οδηγούς. Χρόνος που βγάζει μάτια αφού για πρώτη του φορά, «βλέπει» χρόνο στα 8,557. Τίθεται επικεφαλής της δεύτερης τετράδας αφήνοντας πίσω του Πετρή, Βεργανέλ και Σάμ. Το πρώτο δράμα της βραδιάς για τον πολυαγαπημένο μας Βεργανέλ που αδικαιολόγητα και ανεξήγητα είναι τόσο πίσω σε χρόνο.   
Ο Παππούς μας ηγέτης στην τρίτη τετράδα παρέα με Αμερικάνο, Θεολόγο και Θοδωρή.




Ο-35 γύροι.
Χωρίς καν να ξεσκονίσει ή να λαδώσει την Lotus του ο Χρήστος παίρνει κεφάλι στο αγώνα. Σταθερός και γρήγορος στην πολυαγαπημένη του άσπρη γραμμή, αιφνιδιάζει αντιπάλους αλλά και τον εαυτό του !!!
Οι δυο Νίκοι ακολουθούν τον distributor, έχοντας βδέλλα τους όμως, τους  ΝΤΖ και Γιώργο. Ο Θεοδόσης παραληρεί !!! δίνοντας επιτέλους δυναμική παρουσία…
Απογοητευτικός ο Θάνος για τα δεδομένα του, ενώ στα ίδια επίπεδα (χρονικά) με τον πρώτο αγώνα ο Αλέξης, πλασάρεται στην όγδοη θέση.
Βελτιωμένοι οι Αμερικάνος και Θεολόγος. Μουδιασμένος και σκουριασμένος ο Θοδωρής. 


35-70 γύροι.
Ο Μώρος καρφώνει το γκάζι στο πάτωμα ακολουθεί αλλά και προσπέρνα το Χρήστο. Οι δυο τους απομακρύνονται σημαντικά από τους υπόλοιπους οδηγούς και θέτουν υποψηφιότητα για το ψηλότερο σκαλί του βάθρου.   
Ο Πετρής κάνει άλμα δυο θέσεων. Περνά μπροστά από τον Βεργανέλ, που για ένα ακόμη βραδύ απογοητεύει τους υποστηριχτές του. Προσπερνά (!) όμως και τον καρδιακό του φίλο (ΝΤΖ). Η πρώτη εγκατάλειψη της σεζόν έρχεται από τον Γιάνναρο. Τα δυο γρανάζια (pinion και δορυφόρος) στα μισά περίπου του πεντάλεπτου φτύνουν αργά και βασανιστικά ένα ένα τα δόντια τους. Η Lotus του μένει από μετάδοση, η τηλεμετρία !!! ενημερώνει οδηγό και μηχανικούς, απογοητεύοντας τους…. βλέποντας τις προσπάθειες τους να πέφτουν στο κενό…
Ο Θάνος τρέχει και δεν φτάνει. Προσπαθεί μεν αλλά η απουσία από προπονήσεις είναι ολοφάνερη !!!
Ο Θεοδόσης διατηρεί τον ρυθμό του και γεμίζει αισιοδοξία την παρέα ότι σύντομα ένα νέο αστέρι θα γεννηθεί…
Μεγάλες οι διαφορές μεταξύ τους, για τους οδηγούς που συμπληρώνουν την προσωρινή κατάταξη. Γαιτάνης και Σάμ αντιμετωπίζουν μικροπροβλήματα Αμερικάνος και Θεολόγος, προσπαθούν να βελτιωθούν σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα και ο Θοδωρής παλεύει με το χειριστήριο και το αυτοκίνητο στην πρώτη του επαφή με την κατηγορία.


71-105 γύροι.
Θερμόαιμος εναντίον αλεπούς.
Ο Νικόλας τσιμπά ακόμη κάποια δευτερόλεπτα από τον Χρήστο, διαμορφώνοντας την διαφορά στα 3,5. Τίποτα δεν έχει κριθεί ακόμη και όλα θα παιχτούν στους τελευταίους 35 γύρους. Η πρώτη θέση πολυπόθητη και για τους δυο αφού για τον Νικόλα θα είναι η πρώτη φορά ενώ για τον Χρήστο αποτελεί πολύ μακρινή ανάμνηση το ψηλότερο σκαλί… 
Οι προσπάθειες του Θάνου φέρνουν αποτέλεσμα αφού κολλά πίσω από τον Γιώργο. Η δεύτερη μάχη της βραδιάς σε εξέλιξη για το τελευταίο όμως σκαλί…
Σίγουρο ? Κανείς δεν ξέρει. Στην πέμπτη θέση ο Νικόλας έχοντας διαφορά από τους προπορευόμενους. Δύσκολα τα πράγματα για κάτι καλύτερο. Επειδή είναι επιρρεπής σε ατυχίες αλλά και σε λάθη δεν είναι παράλογο που ο Θεοδόσης που τον ακολουθεί (7 δευτερόλεπτα πιο πίσω)  μπορεί να ελπίζει και στο θαύμα !!!
Ο Αλέξ ταλαιπωρείται από το χέρι και δυστυχώς χάνει πολύ έδαφος. Κάτι που εκμεταλλεύεται ο Αμερικάνος καβαλώντας μια θέση…
Ανοικτοί και οι λογαριασμοί για τους Σάμ και Θεολόγο. 1,5 δευτερόλεπτο τους χωρίζει και όλα είναι πιθανά…


105-140 γύροι.
Επιτέλους οι κόποι ανταμείβονται. Ο επιμένων νίκα. Αμέτρητες οι ώρες σε πάγκο και πίστες. Η πρώτη νίκη είναι η πιο γλυκιά…
Νικητής του 2ου αγώνα, απόλυτα δικαιολογημένα, ο Μώρος Νίκος. Σε ένα βράδυ που θα το θυμάται για πολύ καιρό. Άψογος οδηγηκά, σταθερός, ταχύτατος. Δεν έπεσε στην παγίδα του Νισκό. Έθεσε μετά το πρώτο τέταρτο αυτός το τέμπο του αγώνα και αποζημιώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Ελάχιστα τα λάθη, χωρίς ίχνος πανικού. Εικόνα ενός ολοκληρωμένου οδηγού, που πλέον είναι «καταδικασμένος» να πρωταγωνιστεί. Νικόλα πολλά τα μπράβο μου… πίστεψε με είναι πολύ σημαντικό να κερδίζεις έναν Νισκό !!!  (ε !! όλοι οι υπόλοιποι μη γελάτε, δεν είναι ευγενικό !!!, ας πω και καμία μ@λ@κι@ για να περνά η ώρα)
Στην δεύτερη θέση ο Νισκόπουλος Χρήστος. Είναι θαύμα η μεταφόρτωση ενός αυτοκινήτου 14 βράδια μετά, που απλά έμεινε στον πάγκο να αναπαυθεί !!! έχει βαλθεί να καταρρίψει κάθε μύθο που λέει ότι η βελτίωση έρχεται μετά από επίπονη δουλειά !!! ξέρουμε όλοι καλά το πόσο σημαντικό είναι το ελαστικό στο αυτοκίνητο. Αυτή φαίνεται ότι ήταν και η αιτία που τα αυτοκίνητα της οικογένειας στον πρώτο αγώνα υστερούσαν τόσο πολύ με τον ανταγωνισμό… Προσπάθησε με κάθε όπλο να αντιμετωπίσει τον αντίπαλο του, όμως δεν τα κατάφερε γιατί απλά δεν είχε την ταχύτητα, την λύσσα, την ικανότητα και την δίψα του Νικόλα.
Στην τρίτη θέση ο δάσκαλος !!! Πετρής Γιώργος. Πριν χρόνια κοουτσάριζε τον μικρό στα πρώτα του απαιτητικά βήματα στα πρωταθλήματα. Χθες τον είχε αντίπαλο και τελικά το κέρδισε όχι όμως γιατί ήταν πιο γρήγορος, αλλά πιο σταθερός στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα. Σίγουρα φαίνεται ότι απέχει από προπονήσεις και σίγουρα το ότι έρχεται σε επαφή με το μονοθέσιο 1 ώρα πριν την εκκίνηση δεν τον βοηθά. Γιωργος όμως είναι και πλέον έχει έρθει η ώρα να βάλει και το μυαλό χωρίς να στηρίζεται μόνο στα πολύ καλά του χέρια…
Εκτός podium τελικά ο Νισκόπουλος Θάνος. Η τέταρτη θέση μάλλον φαντάζει καλή έπειτα από το καταστροφικό πρώτο τέταρτο. Αν είχε λιγότερη λύσσα στο τέλος θα μπορούσε να είναι και 1 θέση ψηλότερα. Χαζά την έχασε εκνευρίζοντας ταυτόχρονα και τον πατέρα του αφού δυο λάθη που έκανε στο τέλος, στέρησαν και από τον Χρήστο το όνειρο, ο οποίος ακολουθούσε λίγους πόντους πίσω του… προσπαθώντας να πλησιάσει και να απειλήσει τον Νικόλα !!!
Στην πέμπτη θέση ο Βεργανελάκης Νίκος. Πως γίνεται δυο μήνες τώρα το αυτοκίνητο του, σε προπόνηση να είναι μακράν το καλύτερο στο club και τη ώρα που κλείνουν τα φώτα της γραμματείας να μεταμορφώνεται από πρίγκιπας σε βάτραχο ένα θεός (και μάλλον ούτε αυτός !!!) ξέρει. Τόση μούντζα πια τι να πω.  Το σίγουρο είναι ότι ακόμη και οι αδελφοί Γκριμ (στη συλλογή των οποίων πρωτοπαρουσιάστηκε το παραμύθι), έχουν μείνει άφωνοι με την παραλλαγή της ιστορίας που γράφεται πολλά χρόνια τώρα από τον Βεργανέλ στο club της Πεντέλης… 
Στην έκτη θέση ο ένας και μοναδικός Ατματζίδης Θεοδόσης. Βελτιώθηκε τρεις θέσεις 14 βράδια μετά και κατέβασε τον χρόνο του 38 δευτερόλεπτα. Άλματα προόδου που μακάρι να τον «αφυπνίσουν» και να τον κάνουν να παλέψει πιο σκληρά στην πίστα. Είναι κρίμα οι τόσες γνώσεις , το μεράκι και το ταλέντο που διαθέτει στο πάγκο να μην το ακολουθούν ούτε κατά το ήμισυ την ώρα που οδηγεί. Ξύπνα ξεκόλλα γιατί σε έχουμε όλοι ανάγκη και ως αντίπαλο που θα μας ιδρώνεις και θα σε ιδρώνουμε στην πιστά. Έχεις κοντά σου τον μετρ στο τιμόνι κάθε  φορά που επισκέπτεσαι το club εκμεταλλεύσου τον !!! (….. εμένα εννοώ για να σε βοηθήσω να μην ψάχνεσαι σε ποιον αναφέρομαι !!!)
Στην έβδομη θέση ο Γαιτάνης Αλέξης. Δυστυχώς ήταν σε άσχημο βράδυ και ταλαιπωρήθηκε πολύ περισσότερο παρά αγωνίστηκε. Ο Παππούς μας όμως ξέρει καλά να διαχειρίζεται τέτοιες καταστάσεις και εξαιτίας της επιμονής, της τρέλας και της αγάπης που διαθέτει, σίγουρα θα βγει νικητής και θα επανέλθει σύντομα δυνατός και ανταγωνιστικός.
Στην όγδοη θέση  ο «Αμερικάνος». Άλλος με λύσσα περίσσια… κοντά στο λεπτό βελτιωμένος σε αυτόν τον αγώνα. Λογικότατη και απόλυτα δικαιολογημένη  η δυναμική του τα δυο τελευταία χρόνια στους αγώνες αφού το μισό διάστημα του χρόνου το περνά μακριά από την χώρα του με ότι αυτό συνεπάγεται.
Στην ένατη θέση ο «διοικητής νοτιοδυτικού Ιονίου», ο «άσπονδος», ο «μουρλό- κεφαλλονίτης» Σαμούρης Ιωάννης. Ούτε εχθές μας έδειξε τα δόντια του. Tο set up της March τον ταλαιπωρεί και ούτε με σωστά προετοιμασμένα ελαστικά κατάφερε να την τιθασεύσει και να την κάνει να απειλήσει τους αντιπάλους. Μπορεί όντως η March να υστερεί και να υπολείπεται λίγο των Lotus, αν και ο Πετρής δείχνει να μην το ασπάζεται και τόσο στην πίστα, όμως σίγουρα μπορεί πολύ καλύτερα αποτελέσματα.
Στην δέκατη θέση ο Θεολόγος Αντώνης. Ένας ακόμη οδηγός με θετικό πρόσημο (έστω και μικρό)  στον αγώνα. Στην τελική μάχη έχασε κατά κράτος από τον Σάμ και δεν μπόρεσε να τον απειλήσει περισσότερο.
Στην ενδέκατη θέση ο Χριστόπουλος Θοδωρής. Χρειάζεται βοήθεια και χρόνο κυρίως στο που θα πατά και που θα αφήνει στην πίστα. Όμως δυστυχώς η έλλειψη ελεύθερου χρόνου τον περιορίζει, αυτά να γίνονται κατά την διάρκεια των αγώνων με ότι αυτό συνεπάγεται…
Στην δωδέκατη θέση και μάλιστα χωρίς να μπορεί να βαθμολογηθεί,  (όχι ότι το έχει ανάγκη) αφού δεν μπόρεσε να συμπληρώσει τα 2/3 των γύρων του αγώνα, ο άτυχος της βραδιάς Νεραντζής Γιάννης. Δεν ιδρώνει δεν απογοητεύεται γιατί ξέρει ότι θα είναι αυτός που όλοι γνωρίζουμε στο επόμενο ραντεβού. Όταν επισκεύασε το αυτοκίνητο του και ξαναμπήκε στην πίστα (εκτός συναγωνισμού) έδωσε μια μικρή γεύση με το τι θα ακολουθούσε αν……


Πολλά θα φανούν στον επόμενο αγώνα.
Εάν ένας εκ των Μώρο και Νεραντζή ζευγαρώσει τις νίκες θα «λουστεί» και τον χαρακτηρισμό «φαβορί» για την συνεχεία, που σίγουρα όμως έχει πολύ δρόμο ακόμη…
Εάν όμως ένας εκ των Πετρή, Νισκό Χρήστο, Νισκό Θάνο κάνει την έκπληξη τότε θα μιλάμε για το πιο αμφίρροπο πρωτάθλημα των τελευταίων ετών.
Σίγουρα μην αψηφούμε και το όνομα Βεργανέλ….
Έξι οδηγοί που έχουν τις δυνατότητες για νίκη…..
Κεφάλια μέσα και δουλειά στον χρόνο που απομένει για το επόμενο ραντεβού…
 



Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,902


I have a dream


WWW
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 08 Οκτ 2017, 18:50:21 »

-
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
petkoul
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,042



« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα 09 Οκτ 2017, 14:31:16 »

Παίδες, πολλά μπράβο για τους αγώνες, και την συμμετοχή, και τα αποτελέσματα προφανώς.
Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να ανέβω να σας δω γιατί όποτε έρχομαι Ελλάδα είναι συνήθως εν μέσω διακοπών όπου το club ή είναι κλειστό ή υπολειτουργεί, εκτός φυσικά από το γεμάτο μου πρόγραμμα.
Ας κάνει κάποιος παρουσίαση το αυτοκίνητο του, να δούμε και οι έξω από τον χορό τι παίζει με αυτή την κατηγορία. Δείχνουν πολύ ενδιαφέροντα, εκτός φυσικά από εξαιρετικά όμορφα.
Καταγράφηκε

"Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" - Albert Einstein
ntz
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Αριστούχος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 439


« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 09 Οκτ 2017, 15:21:55 »

Πολλά μπράβο ανήκουν στον Μώρο για την πρώτη του νίκη!!! μπράβο μπράβο μπράβο Ήταν γρήγορος και σταθερός!!!! ΟΚ ΟΚ Συγχαρητήρια Νίκο ΟΚ ΟΚ ΟΚ

Λοιπόοοοον......πιστάρχη και slotανθρωπε μην παραπλανάς τον κόσμο...κάνω 8.2 σε προπόνηση, με έξοδο-γκολ στο τέρμα της ευθείας, χωρίς άγχος και πίεση και χωρίς ποτέ να πλησιάσω αυτόν το χρόνο ....δεν σημαίνει απολύτως τπτ. Τα αμάξια (θα το λέω μέχρι να ....πεθάνω...) είναι αργά, άοσμα και -προσωπική άποψη- άσχημα. Και 8.3 σε ρυθμούς αγώνα δεν θα δούμε!!!! και επιμένω!!!. Αλλά και να δούμε...7.7 που γράφαμε στο προηγούμενο πρωτάθλημα ...δεν θα δούμε...αρα κατεβήκαμε πολλά σκαλιά......

Δυστυχώς, όταν βρίζεις μία κατάσταση...αυτή γυρίζει πίσω σου!!! Από δική κου μλκ γιατί αν και το πρωί είδα οτι το pinion είναι ψιλοχτυπημένο...εντούτοις από τη βαρεμάρα μου και την απέχθειά μου για την κατηγορία δεν το άλλαξα και χρρρρππππππ...... πάει το γραναζάκι.....γίναν όλα μύλος!!!! Grin Grin Ευτυχώς που πετάμε 2 αγώνες, οπότε πάει ο ένας....

Στα λοιπά, αξιοσημείωτη η απόδοση του Χρήστου, όπως και του φίλου Πετρή!!! Καλά για το Βεργανέλ πρέπει να κάνουμε ειδική πραγματογνωμοσύνη.... πραγματικά έχει το καλύτερο αυτοκίνητο αλλά όλο κάτι του συμβαίνει. Ευχέλαιο αγόρι μου και γρήγορα!!!! Smiley Smiley Smiley Smiley

Άλλοι 5 αγώνες μαρτύριο και μετά η ελευθερία!!! Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

/ /
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,902


I have a dream


WWW
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα 09 Οκτ 2017, 16:38:25 »

Άλλοι 5 αγώνες μαρτύριο και μετά η ελευθερία!!! Grin Grin Grin

Μάλλον σκέπτομαι το Ιανουάριο του 2018 να ξανά ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα αφού θα έχουμε στην διάθεση μας και περισσότερα livery… Cheesy Tongue Grin Cheesy Tongue Grin
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,902


I have a dream


WWW
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα 09 Οκτ 2017, 16:40:15 »

Παίδες, πολλά μπράβο για τους αγώνες, και την συμμετοχή, και τα αποτελέσματα προφανώς.
Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να ανέβω να σας δω γιατί όποτε έρχομαι Ελλάδα είναι συνήθως εν μέσω διακοπών όπου το club ή είναι κλειστό ή υπολειτουργεί, εκτός φυσικά από το γεμάτο μου πρόγραμμα.
Ας κάνει κάποιος παρουσίαση το αυτοκίνητο του, να δούμε και οι έξω από τον χορό τι παίζει με αυτή την κατηγορία. Δείχνουν πολύ ενδιαφέροντα, εκτός φυσικά από εξαιρετικά όμορφα.

Γεια σου βρε ξενιτεμένε…
Σου έχω βάλει απουσίες… όχι απουσία και όλες αδικαιολόγητες…  Clever Clever Clever Clever
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
opelcorsa-a
Αξιολόγηση αγοράς: (+2)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2,381


R/C,slot cars και αυτοκινητομοντελησμος


WWW
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα 09 Οκτ 2017, 18:33:20 »

Άλλοι 5 αγώνες μαρτύριο και μετά η ελευθερία!!! Grin Grin Grin

Μάλλον σκέπτομαι το Ιανουάριο του 2018 να ξανά ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα αφού θα έχουμε στην διάθεση μας και περισσότερα livery… Cheesy Tongue Grin Cheesy Tongue Grin

Το χρονου DTM stock..... Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

Tamiya FF01 FRP chassis options 100% HKS Opel Vectra
Tamiya FF01 options 20% Honda Civic
Hpi Street machine Detomaso Pantera
Tamiya M05 Fiat 500/Fiat Abarth 1000 tcr/VW Golf mk1 Kamei
και καποια Slotακια...
Radio Control
FLY SKY FS-GT3B
petkoul
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,042



« Απάντηση #7 στις: Τρίτη 10 Οκτ 2017, 07:19:20 »

Γεια σου βρε ξενιτεμένε…
Σου έχω βάλει απουσίες… όχι απουσία και όλες αδικαιολόγητες…  Clever Clever Clever Clever

Καλημέρα Χρηστάκο, είχα λίγα..... "τρεξίματα", αλλά τώρα είμαι οκ.
Την επόμενη φορά που θα έρθω Ελλάδα θα προσπαθήσω να ανέβω να πιούμε καφέ να τα πούμε.
Καταγράφηκε

"Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" - Albert Einstein
ntz
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Αριστούχος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 439


« Απάντηση #8 στις: Τρίτη 10 Οκτ 2017, 11:20:50 »

....Μάλλον σκέπτομαι το Ιανουάριο του 2018 να ξανά ξεκινήσουμε το πρωτάθλημα αφού θα έχουμε στην διάθεση μας και περισσότερα livery… Cheesy Tongue Grin Cheesy Tongue Grin...

Ναι...ναι.... μην ξεχάσεις με την επανέναρξη του πρωταθλήματος να έχεις και μπόλικη βαζελίνη.......για τα γρανάζια εννοώ..... Cheesy Cheesy Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

/ /
Σελίδες: [1]   Πάνω
Εκτύπωση
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Cerberus / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.
gfx
gfxgfx gfxgfx