gfxgfx* Αρχική Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   gfxgfx
gfx gfx
gfx
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη 21 Νοέ 2017, 05:30:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης


Πρόσφατα Θέματα
από Nisko
[Κυριακή 19 Νοέ 2017, 18:23:11]

από kilrathy13
[Κυριακή 19 Νοέ 2017, 02:10:05]

[Σάββατο 18 Νοέ 2017, 16:59:27]

από 4kinitos
[Πέμπτη 16 Νοέ 2017, 14:24:27]

από petros12
[Τετάρτη 15 Νοέ 2017, 12:33:19]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 18:26:40]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 05:16:17]

από nghgeo
[Πέμπτη 09 Νοέ 2017, 00:42:58]

από ntz
[Τρίτη 07 Νοέ 2017, 21:44:18]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 06 Νοέ 2017, 19:38:40]

από liakoyras
[Δευτέρα 06 Νοέ 2017, 00:47:39]

από astanapane
[Τρίτη 31 Οκτ 2017, 15:23:50]

από astanapane
[Δευτέρα 30 Οκτ 2017, 11:49:29]

από Nisko
[Κυριακή 29 Οκτ 2017, 13:45:03]

από kalaouros
[Σάββατο 28 Οκτ 2017, 21:24:20]
μέλη
Σύνολο μελών: 6620
Τελευταίο: petros12
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 212760
Σύνολο θεμάτων: 15746
Σε σύνδεση σήμερα: 17
Σε σύνδεση έως τώρα: 228
(Σάββατο 28 Μάι 2011, 05:59:19)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 7
Συνολικά: 7
Τα Νέα Σήμερα

Απαγορεύονται τα Greeklish στις συζητήσεις - Όροι χρήσης και κανόνες λειτουργίας του Modelteam  •  Διαβάστε ΕΔΩ


Συνδεθείτε στο Modelteam για να μπείτε στην παρέα μας, να δημοσιεύετε μηνύματα, να βλέπετε φωτογραφίες και να συμμετέχετε στο chat!!!
Σελίδες: 1 [2]   Κάτω
Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΑΓΟΡΑ ΣΑΣΙ RWD  (Αναγνώστηκε 371 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
liakoyras
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Ενεργό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 32


« Απάντηση #15 στις: Πέμπτη 12 Οκτ 2017, 22:39:35 »

Μ' άλλα λόγια, D4 καλό για εξάσκηση και όσο παίζω μόνος, μετά κάτι άλλο. ΟΚ!
Εντωμεταξύ το D4 ψιλοεξαφανίζεται... λέτε η 3racing να σχεδιάζει το D5;
Καταγράφηκε
tasulm
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Μέλος με ανησυχίες
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 122


« Απάντηση #16 στις: Πέμπτη 12 Οκτ 2017, 23:17:26 »

Δηλαδή αν φτιάξεις τα τιμόνια μετά τι άλλο θέμα έχει,δεν μπορεί να τρέξει με πιο αργό μοτερ για να μην είναι πιο γρήγορο ή έστω με πιο κοντά γρανάζια;
ο νίκος εννοεί ταχύτητα πανω στη στροφή, να διαγράφεις την ίδια στροφή με την ίδια ταχύτητα και την ίδια κλίση.
Αν είσαι πιο γρήγορος και είσαι πχ μπροστά, ο πίσω δεν μπορεί να σε ακολουθήσει.
Αν είσαι πίσω και είσαι πιο γρήγορος, αναγκάζεσαι να φρενάρεις και δυσκολεύεσαι να διατηρήσεις την κλίση.
Για όλα βέβαια ευθύνεται η άκερμαν, αν δεν είναι αυτή που πρέπει.. χαιρετίσματα. Θα πας κόπια στις στροφές και θα γίνεσαι βέλος στην ευθεία. ή το ανάποδο.

Δεν φαντάζεσαι συζητήσεις επι συζητήσεων που έχουν γίνει για αυτό το θέμα.

anyway, επειδή έχω σπαταλήσει ίσως τα περισσότερα χρήματα (και το χρόνο της παρέας) πάνω στο D4:

Αν θέλεις να παίξεις σοβαρά με άλλους, όλο το μπροστινό σύστημα θέλει αλλαγή.
α) πλύμνες. πήρα και τις V2 και τις αλουμινένιες της 3 Racing.
Οι V2 είχαν μικρότερο KPI αλλά παλι οχι 0.
Οι αλουμινένιες.. πατέντα στην πατέντα για να χρησιμοποιήσεις τις τρύπες που θέλεις. Μου σπασανε τα νεύρα.
Πέρα απο την συμπεριφορά που μπορεί σε κάποιον να αρέσει, η kpi δημιουργεί λειτουργικά θέματα σε συνδυασμό με..
β)μη ρυθμιζόμενη κάστερ. Με τις 15 μοίρες που είχα (καθώς ήταν το AWD) σε συνδυασμό με το kpi μου άλλαξε τον αδόξαστο.
Εβρισκε το turnbuckle στην πλύμνη, μετά έβρισκε η τιμονιέρα στο ψαλίδι, μετά έβρισκε η πλύμνη στο upper arm, μετα είχε πολύ bump steer.. αγανάκτησα.
Κάναμε πατέντα για να ρυθμίσουμε κάστερ, αλλά σοβαρή δουλειά δεν γινότανε με ψέμματα.

Η μετάβαση στο usukani D4 ήταν λύτρωση σε τέτοια θέματα.
Σωστές πλύμνες, σωστά ψαλίδια, σωστές κάσες. Ρυθμίζεις οτι θες στο φτερό και χωρίς να βγαίνουν άλλα προβλήματα.

Το οτι δεν παίζει απόλυτα όπως θα ήθελα ισχύει αλλά μπορεί να φταίει το μόνο πράγμα που είναι 3 Racing πανω, η slide rack χαχαχα

Παντως δεν είναι τυχαίο που και το YD-2 και το RMX-s έρχονται με kpi 0 και ρυθμίζόμενη κάστερ, σωστά τιμόνια και πλύμνες.
Εχεις μια βάση και χτίζεις με upgrades.
Στο D4 για να παίξεις με άλλους θές αλλαγή στα παντα μπροστά (πλύμνες, κάσα, upper arm, ψαλίδια.. δυστυχώς όλα)

« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 12 Οκτ 2017, 23:19:46 από tasulm » Καταγράφηκε
4kinitos
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2,075



« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή 13 Οκτ 2017, 00:00:16 »

Ο speedy gio που μου είχε δώσει πληροφορίες τι να πάρω τότε για το d4 και αυτός δεν μπορεί να παίξει;Όταν έπαιζε τέλος πάντων.
Καταγράφηκε

INSTALLING AUTUMN..... ███████████████░░░░░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed.
404 error: Season not found.
nghgeo
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,436



« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή 13 Οκτ 2017, 13:10:56 »

Ναι και ο Speedy έχει προβλήματα με τα τιμόνια και ας έχει αλλάξει τα άκρα με MST αν θυμάμαι καλά, τα upper arms και την τιμονιέρα με slide rack. Από το ότι αν δεν φας το σασί αρκετά πρέπει να βγάλεις τελείως το slide rack για να το ρυθμίσεις και να το βάλεις ξανά μετά για να δεις ότι η ρύθμιση δεν ήταν σωστή και να πρέπει να τo βγάλεις ξανά, να τo ξαναρυθμίσεις και να το βάλεις ξανά και άλλα τέτοια όμορφα, μέχρι το ότι παίζει με monoshock απλά και μόνο γιατί οι τροχοί βρίσκουν πάνω στα αμορτισέρ στα τέρμα τιμόνια στις κανονικές θέσεις...

Την εποχή που πήραν τα παιδιά τα Sakura δεν υπήρχε κάτι άλλο που να ήταν αρκετά καλύτερο σε σχέση με το D4. Ειδικά στα λεφτά που είχε τότε το D4. H μόνη άλλη οικονομική επιλογή ήταν το FXX με τα δικά του προβλήματα στο σύστηνα μετάδοσης. Το FXX είχε σταθερά πλαστικά turnbuckles και δεν μπορούσες να ρυθμίσεις ουτε καν την camber αν δεν τα άλλαζες... Στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει που λένε...
Καταγράφηκε

Νίκος! Smiley
liakoyras
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Ενεργό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 32


« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα 23 Οκτ 2017, 01:40:55 »

Οκ, ο σάκουρας έγινε πισωκίνητος.

Δεν ήρθαν ακόμα τα steering extensions αλλά τύπωσα τα δικά μου μέχρι νάρθουν.


Δύσκολο όμως το RWD... έχω τέσσερις μέρες και ακόμα ούτε στα πιατάκια δεν μπορώ να πω πως γυρνάω καλά.
(Οφείλω να ομολογήσω όμως πως όταν μου ξεφεύγει, απλώς σβουράει, ενώ μέχρι να συνηθίσω το μεγάλωμα του CS, το AWD έφευγε στα ντουβάρια...)
Έχω την εντύπωση πως νομίζω πως ίσως να πρέπει να μπορεί να χρειάζεται να ΑΛΛΑΞΩ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ... (ο φωτισμός λιγοστεύει, σατανικά γέλια ακούγονται υπόκωφα, απαίσιες οπτασίες αιωρούνται...)
(με το AWD το απέφυγα μέχρι τέλους!)

Καμιά πρόταση;

Το setup είναι τελείως το μανίσιο.
Στα aluminum knuckles έχω συνδέσει το knuckle στην κάτω σειρά αριστερά, το arm στην κάτω σειρά δεξιά, και το steering turnbuckle στο τέρμα κάτω, ενώ το έβαλα με την μύτη προς τα μέσα όπως φαίνεται στην εικόνα:

(με την λογική να είναι η ρόδα όσο πιο όρθια γίνεται για καλύτερη πρόσφυση. Ε;)

Τι να αλλάξω;
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 23 Οκτ 2017, 01:57:04 από liakoyras » Καταγράφηκε
liakoyras
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Ενεργό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 32


« Απάντηση #20 στις: Κυριακή 29 Οκτ 2017, 00:31:38 »

Τα πισωκίνητα eagle racing λένε τίποτα; (αν ποτέ τα στοκάρουν)...
Καταγράφηκε
CASPER
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 879



« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 09:55:18 »

Ο Γιάννης μαζί σας δεν παίζει;Γιατί αυτός μπορεί να παίξει και εσύ που έχεις άλλο σασί έχεις παράπονο από το σασί του Γιάννη π.χ.Αυτό δεν καταλαβαίνω.
μη τον ακους καθολου.....το αμαξακι και τελειως μαμα μπορεις να το κανεις απο τερμα αργο σε τερμα γρηγορο....και καβουριαστοι μια χαρα πεζαμε 2-3 παρεα οταν ο κ.Νικολακης επεζε touring drift ...γυρναγαμε την πιστα σε 20δ. και εκεινος σε 7......σιγουρα εχει ελατωματα το ακραιο kpi ειδικα οταν πας να πειραξεις κανα toe κανα camber αλλα είναι και πολυ διασκεδαστικό....στο v2 το kpi ειναι οτι πρεπει.... γνωμη μου---το λιωνεις το ευχαριστιεσαι μαμα και αν γουσταρεις καλυτερες καταστασεις αγοραζεις αλλο σασσι.....δεν ριχνεις χρημα να λλαξεις ολο το μπροστινο σε αμαξακι των 100ευρω....
Καλημερα κυριοι!
Καταγράφηκε

http://www.youtube.com/channel/UCaxOzmyR2s4q9voIruKgvDw

AXIAL XR10
AXIAL Wraith
HPI SAVAGE FLUX HP
HPI SPRINT 2 DRIFT CS FRONT MOTOR
3RACING SAKURA CS DRIFT CAR
KYOSHO EVOLVA PICCO EVO 2
Team Associated B4.1 Factory Team
4kinitos
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2,075



« Απάντηση #22 στις: Πέμπτη 16 Νοέ 2017, 14:24:27 »

Ο Γιάννης μαζί σας δεν παίζει;Γιατί αυτός μπορεί να παίξει και εσύ που έχεις άλλο σασί έχεις παράπονο από το σασί του Γιάννη π.χ.Αυτό δεν καταλαβαίνω.
μη τον ακους καθολου.....το αμαξακι και τελειως μαμα μπορεις να το κανεις απο τερμα αργο σε τερμα γρηγορο....και καβουριαστοι μια χαρα πεζαμε 2-3 παρεα οταν ο κ.Νικολακης επεζε touring drift ...γυρναγαμε την πιστα σε 20δ. και εκεινος σε 7......σιγουρα εχει ελατωματα το ακραιο kpi ειδικα οταν πας να πειραξεις κανα toe κανα camber αλλα είναι και πολυ διασκεδαστικό....στο v2 το kpi ειναι οτι πρεπει.... γνωμη μου---το λιωνεις το ευχαριστιεσαι μαμα και αν γουσταρεις καλυτερες καταστασεις αγοραζεις αλλο σασσι.....δεν ριχνεις χρημα να λλαξεις ολο το μπροστινο σε αμαξακι των 100ευρω....
Καλημερα κυριοι!

Εσείς είστε η master στο drift,εγώ τη γνώμη μου είπα για όσο έπαιζα μόνος μου.Του Νίκου μάλλον του αρέσει να πηγαίνει κόντρα,έτσι είμαι και εγώ μερικές φορές. idiot
Καταγράφηκε

INSTALLING AUTUMN..... ███████████████░░░░░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed.
404 error: Season not found.
Σελίδες: 1 [2]   Πάνω
Εκτύπωση
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Cerberus / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.
gfx
gfxgfx gfxgfx