gfxgfx* Αρχική Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   gfxgfx
gfx gfx
gfx
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη 21 Νοέ 2017, 05:19:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης


Πρόσφατα Θέματα
από Nisko
[Κυριακή 19 Νοέ 2017, 18:23:11]

από kilrathy13
[Κυριακή 19 Νοέ 2017, 02:10:05]

[Σάββατο 18 Νοέ 2017, 16:59:27]

από 4kinitos
[Πέμπτη 16 Νοέ 2017, 14:24:27]

από petros12
[Τετάρτη 15 Νοέ 2017, 12:33:19]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 18:26:40]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 05:16:17]

από nghgeo
[Πέμπτη 09 Νοέ 2017, 00:42:58]

από ntz
[Τρίτη 07 Νοέ 2017, 21:44:18]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 06 Νοέ 2017, 19:38:40]

από liakoyras
[Δευτέρα 06 Νοέ 2017, 00:47:39]

από astanapane
[Τρίτη 31 Οκτ 2017, 15:23:50]

από astanapane
[Δευτέρα 30 Οκτ 2017, 11:49:29]

από Nisko
[Κυριακή 29 Οκτ 2017, 13:45:03]

από kalaouros
[Σάββατο 28 Οκτ 2017, 21:24:20]
μέλη
Σύνολο μελών: 6620
Τελευταίο: petros12
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 212760
Σύνολο θεμάτων: 15746
Σε σύνδεση σήμερα: 17
Σε σύνδεση έως τώρα: 228
(Σάββατο 28 Μάι 2011, 05:59:19)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 9
Συνολικά: 9
Τα Νέα Σήμερα

Απαγορεύονται τα Greeklish στις συζητήσεις - Όροι χρήσης και κανόνες λειτουργίας του Modelteam  •  Διαβάστε ΕΔΩ


Συνδεθείτε στο Modelteam για να μπείτε στην παρέα μας, να δημοσιεύετε μηνύματα, να βλέπετε φωτογραφίες και να συμμετέχετε στο chat!!!
Σελίδες: [1]   Κάτω
Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΠΕΡΙ GYRO Ο ΛΟΓΟΣ  (Αναγνώστηκε 120 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
liakoyras
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Ενεργό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 32


« στις: Δευτέρα 23 Οκτ 2017, 01:51:59 »

Έλεγα να κάναμε κουβέντα για τα γυροσκόπιά μας. Τι χρησιμοποιούμε, που το ρυθμίζουμε, ποιο είναι καλό και ποιο όχι και γιατί.

Προσωπικά χρησιμοποιούσα την Radiolink RC4G με το ενσωματωμένο gyro. Πρόσφατα εγκατέστησα και το SkyRC GC-301 για να παίζω και με άλλες τηλεκατευθύνσεις. Στο AWD καλά, αλλά στο RWD (σαν πρώτη εικόνα) δεν είμαι τόσο ευχαριστημένος - σαν να έχουμε συχνά διαφωνίες για το που πρέπει να είναι στριμμένες οι μπροστινές ρόδες.
Πάντα έπαιζα στο 30-40%: στο AWD δεν είχε και τόση σημασία (με 100% ήταν βαρετό, αλλά και χωρίς gyro παλευόταν). Τελικά το χρησιμοποιούσα όταν έκανα μεγάλες αλλαγές, μέχρι να τις συνηθίσω.
Στο RWD (πρώτες δοκιμές), με μεγαλύτερα ή μικρότερα νούμερα κάνει ότι θέλει και σβουράει πολύ. Πάλι στο 30-40% λοιπόν.

Α, και ένα Telebee R/C Car Gyro από Hobbyking δεν κατάφερα να το κάνω να συνεργαστεί.

Εσείς τι λέτε;
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα 23 Οκτ 2017, 01:55:14 από liakoyras » Καταγράφηκε
georgec
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Ενεργό μέλος
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 77


« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη 01 Νοέ 2017, 20:55:04 »

Σιγουρεψου οτι εχεις πολυ καλο σεβο (γρηγορο-ψηφιακο) στο τιμονι και ελαχιστους τζογους στο συστημα διευθυνσης αλλιως δεν θα παρεις ποτε το μεγιστο της αποδοσης απο το γυροσκοπιο - αεξαρτητως μαρκας.
 
Καταγράφηκε
nghgeo
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,436



« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη 09 Νοέ 2017, 00:42:58 »

Το Gyro πάντα θα κάνει αυτό που θεωρεί αυτό σωστό και όχι αυτό που θέλεις εσύ. Το Θέμα είναι να μάθεις να συνεργάζεσαι μαζι του...

Αν έχεις εμπειρία από κανονκά αυτοκίνητα, όταν φύγει ο κώλος σε ένα πισωκίνητο ή αν τραβήξεις χειρόφρενο σε ένα μπροστοκίνητο, το τιμόνι θα γυρίσει μόνο του (αν το αφήσεις) και θα κάνει ανάποδο. Αυτό ακριβώς κάνει και το gyro.

Στην πράξη τώρα όταν το αμαξάκι αρχίσει να φεύγει εσύ δεν προλαβαίνεις να κάνεις το αναποδο την σωστή στιγμή (και όταν λέω εσύ εννοώ κανένας) οπότε αφήνεις το gyro να κανει αυτή τη δουλειά. Εσύ απλά του λες να κάνει παραπάνω ή λιγότερο ανάποδο. Το τιμόνι δεν είναι πλέον "αμεσα" συνδεδεμένο με το σέρβο και απλά δίνει εντολές για περισσότερο ή λιγότερο.

Με σταματημένο το αμαξάκι στρίψε τέρμα δεξια και κράτα το τιμόνι εκεί. Πάτα γκάζι και με το που αρχίσει να φεύγει το αμαξάκι το τιμόνι θα ισιώσει από μόνο του και ας το έχεις εσύ τέρμα δεξια. Αν το αφήσεις στην ευθεία τότε θα στρίψει περισσότερο προς τα αριστερά αλλά αν κρατήσεις το τιμόνι δεξια θα πάει το πολύ μέχρι την ευθεία. Σκέψου το τιμόνι σαν μαι εντολή προς το gyro που του λέει να κάνει λιγότερο ή περισσότερο τιμόνι από αυτό που θεωρεί αυτό σωστό. Αν το κατανοήσεις αυτό καλά θα καταλάβεις και τι πρέπει να κάνεις για να πάει το αμαξάκι εκεί που θες.

Είναι αρκετά δύσκολο στην αρχή και ειδικά σε ένα αμαξάκι που δεν είναι ευκολο να παίξει σωστά πισωκίνητο και δεν είναι και σωστά ρυθμισμένο... Προσωπικά θα σου πρότεινα να κάνεις πολλές δοκιμές με την TOE. Είναι ότι πιο σημαντικό υπάρχει στα πισωκίνητα. Κάνε δοκιμές να βρεις πια είναι η σωστή για την επιφάνεια και τα λάστιχα που παίζεις!

Τα περισσότερα gyro είναι  βασικά η ίδια πλακετα σε διαφορετικό κουτί ή σε κάποιες περιπτώσεις είναι ίδιο και το κουτί και αλλαζει μόνο το αυτοκόλλητο... Υπάρχουν κάποια πιο ακριβά αλλά δεν ξέρω αν αξίζουν... Καλό είναι να έχει σύνδεση για το 3ο κανάλι να μπορείς να ρυθμίζεις το gain από την τ/κ αλλά από εκεί και πέρα δεν θα δεις τρομερές διαφορές... Και θα το ρυθμίσεις σχεδόν τέρμα. Τόσο ώστε να μην κάνει περίεργα το τιμόνι στην ευθεία. Καλό είναι να πειραματιστείς και λίγο με την θέση του μπρος πίσω στο σασί.

Τέλος σχετικά με τα σέρβο, δεν είναι αναγκαίο κάτι πολύ γρήγορο ή ακριβό. Παίζουν μια χαρά και τα απλά φθηνά σέρβο. Ακόμα και αυτά που δίνουν δώρο με τις τ/κ κάνουν δουλειά μια χαρά...
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 09 Νοέ 2017, 00:51:23 από nghgeo » Καταγράφηκε

Νίκος! Smiley
Σελίδες: [1]   Πάνω
Εκτύπωση
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Cerberus / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.
gfx
gfxgfx gfxgfx