gfxgfx* Αρχική Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   gfxgfx
gfx gfx
gfx
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη 21 Νοέ 2017, 05:20:53

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης


Πρόσφατα Θέματα
από Nisko
[Κυριακή 19 Νοέ 2017, 18:23:11]

από kilrathy13
[Κυριακή 19 Νοέ 2017, 02:10:05]

[Σάββατο 18 Νοέ 2017, 16:59:27]

από 4kinitos
[Πέμπτη 16 Νοέ 2017, 14:24:27]

από petros12
[Τετάρτη 15 Νοέ 2017, 12:33:19]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 18:26:40]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 05:16:17]

από nghgeo
[Πέμπτη 09 Νοέ 2017, 00:42:58]

από ntz
[Τρίτη 07 Νοέ 2017, 21:44:18]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 06 Νοέ 2017, 19:38:40]

από liakoyras
[Δευτέρα 06 Νοέ 2017, 00:47:39]

από astanapane
[Τρίτη 31 Οκτ 2017, 15:23:50]

από astanapane
[Δευτέρα 30 Οκτ 2017, 11:49:29]

από Nisko
[Κυριακή 29 Οκτ 2017, 13:45:03]

από kalaouros
[Σάββατο 28 Οκτ 2017, 21:24:20]
μέλη
Σύνολο μελών: 6620
Τελευταίο: petros12
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 212760
Σύνολο θεμάτων: 15746
Σε σύνδεση σήμερα: 17
Σε σύνδεση έως τώρα: 228
(Σάββατο 28 Μάι 2011, 05:59:19)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 9
Συνολικά: 9
Τα Νέα Σήμερα

Απαγορεύονται τα Greeklish στις συζητήσεις - Όροι χρήσης και κανόνες λειτουργίας του Modelteam  •  Διαβάστε ΕΔΩ


Συνδεθείτε στο Modelteam για να μπείτε στην παρέα μας, να δημοσιεύετε μηνύματα, να βλέπετε φωτογραφίες και να συμμετέχετε στο chat!!!
Σελίδες: [1]   Κάτω
Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: 5ος Αγώνας Πρωταθλήματος 2017 F1 Classic 18/11/2017, Hellenic Slot Car Club  (Αναγνώστηκε 66 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,912


I have a dream


WWW
« στις: Κυριακή 12 Νοέ 2017, 12:31:15 »

Σάββατο 18/11/2017
5ος Αγώνας F1 Classic
Ώρα εκκίνησης χρονομετρημένων δοκιμαστικών: 17:30
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,912


I have a dream


WWW
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 12 Νοέ 2017, 12:35:49 »

Η βαθμολογία όπως διαμορφωθεί μετά από τους 4 αγώνες.
Στους τρεις πινάκες τα αποτελέσματα συνολικά και στους 4, αφαιρώντας το ένα χειρότερο και αφαιρώντας τα δυο χειρότερα.
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,912


I have a dream


WWW
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 12 Νοέ 2017, 12:46:24 »

Για την πρώτη θέση θα κριθούν πολλά σε αυτόν τον αγώνα.
Σενάριο 1ο
Με νίκη ο Νεραντζής αγκαλιάζει σχεδόν τον τίτλο αφού πλέον με τέσσερις νίκες σε πέντε αγώνες και δυο αγώνες να υπολείπονται μόνο ο Μώρος μπορεί να τον απειλήσει και αυτό υπό προϋποθέσεις.
Σενάριο 2ο
Με νίκη του Μώρου το πράγμα μπλέκεται αφού σε 5 αγώνες ο Γιάννης θα έχει τρεις και ο Νικόλας δυο. Αφήνουν έτσι ανοικτούς λογαριασμούς για την συνέχεια.
Σενάριο 3ο
Εάν έχουμε νίκη από άλλον οδηγό τότε ναι μεν τα δυο φαβορί παραμένουν σε τροχιά και μπορεί να μπει στο παιχνίδι και άλλος αλλά θα πρέπει να γίνουν πράγματα και θάματα στην συνέχεια…
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,912


I have a dream


WWW
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή 19 Νοέ 2017, 18:22:44 »

Αναφορά του 5ου αγώνα.

Αγώνας κομβικής σημασίας για την διεκδίκηση του τίτλου.
Μώρος και Νεραντζής οι δυο μονομάχοι θέλουν την νίκη που θα τους δώσει την δυνατότητα αν αυξήσουν τις «μετοχές τους»….
Ο Νισκό Χρήστος ψάχνει απεγνωσμένα μια πρώτη θέση που ίσως να τον βάλει σε τροχιά…
Την κακοδαιμονία θέλει να πατάξει ο Βεργανέλ…
Ο Ατματζίδης αναζητά επιτέλους ένα καλό πλασάρισμα ώστε να συνεχίσει την ανοδική του πορεία…
Νισκό Θάνος, Γαιτάνης, Σαμούρης και Θεολόγος ο καθένας ξεχωριστά αντιμέτωποι με τα προσωπικά τους στοιχήματα…
Για έναν ακόμη αγώνα 9 οι προύχοντες που θα πάρουν θέση στην εκκίνηση.
Το αξιοσημείωτο νέο πριν την κόρνα της γραμματείας το ανανεωμένο Lotus του Θεοδόση που «κεντά» γράφοντας αξιοπρόσεκτους χρόνους και το προηγούμενο βράδυ (Παρασκευή) αλλά και στο δοκιμαστικά του Σαββάτου στα χεράκια του…
Η σύζυγος του Μώρου δίνει το βροντερό παρόν στην παρέα και αποτελεί το νέο πρόσωπο στην παρέα. Δια στόματος της η κόκκινη θα φιλοξενήσει τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά.
Τρεις τριάδες, βάση συμμετοχών οι σειρές…
Η πρώτη έκπληξη της βραδιάς. Το νέο αίμα δίνει χαστούκι στο «κατεστημένο».
Θάνος, Θεοδόσης και Νίκος Μ. οι οδηγοί με τους ταχύτερους γύρους. Και εάν οι δυο από αυτούς έχουν και στο παρελθόν απασχολήσει τον υπογράφοντα αλλά και την υπόλοιπη παρέα με κολακεύτηκα λόγια, ο Θεοδόσης για δεύτερο σερί αγώνα δίνει σάρκα και οστά στις προσδοκίες όλων ότι ένα νέο αστέρι γεννιέται…
Η γερουσία (ΝΤΖ, Νισκό Χρ. και Βεργανέλ) «πέφτει» στην δεύτερη τριάδα και παίρνει μια πρώτη γεύση για το τι θα επακολουθήσει…
Σαμ, Τεο και παππούς λίγο πιο πίσω.


0-35 γύροι.
Εκπλήξεις συνέχεια…
Μώρος και Ατματζίδης βγάζουν μάτια και αποδεικνύουν ότι η προσωρινή κατάταξη μετά τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά μόνο τυχαία δεν ήταν. Σταθεροί ταχύτατοι και απόλυτα συγκεντρωμένοι έχουν βαλθεί να καταπλήξουν.
Φανερά προβλήματα (αγωνιστικά και ψυχολογικά) αντιμετωπίζουν Νισκό και ΝΤΖ που για πρώτη φορά είναι με την πλάτη στο τοίχο, αποκτώντας ρόλο κυνηγού και μάλιστα καλούνται γρήγορα να ανασυνταχτούν εάν δεν θέλουν να χάσουν από νωρίς το τρένο.
Ο Βεργανέλ είναι φανερό ότι έχει χάσει κάθε ενδιαφέρον για την κατηγορία. Είναι εκείνος που έχει ταλαιπωρηθεί περισσότερο από κάθε άλλον και παλεύει με τους δαίμονες.
Ο Θάνος σε γνώριμη εικόνα. Απών από κάθε δοκιμή απαιτεί παράλογα πράγματα από τον εαυτό του και το αυτοκίνητο.
Ο Σάμ αντιμετωπίζει προβλήματα με το χέρι του που κτύπησε δυο τρεις μέρες πριν από τον αγώνα και προσπαθεί.
Παππούς και ποδηλάτης σε κόντρα.

36-70 γύροι.
Για πρώτη φορά στην σύντομη (χρονικά) παρουσία του στα slot ο εκπληκτικός και εκρηκτικός Θεοδόσης τίθεται πανάξια leader του αγώνα. Εκμεταλλευόμενος τα λάθη του Νικόλα καλύπτει την διαφορά και ταυτόχρονα αποκτά μια μικρή απόσταση από τον διώκτη του. Έπεται συναρπαστική συνέχεια.
Με αυτά και με τ’ άλλα Χρήστος και Γιάννης πλησιάζουν και παραμένουν στο κόλπο αφού μειώνουν λίγο και μπορούν να ελπίζουν. 
Ο Θάνος ξανά για ένα ακόμη βράδυ ξεκινά αντεπίθεση. Πρώτο του θύμα ο Βεργανέλ.
Ο Σάμ αποσπάται αλλά το ίδιο πράττει και ο παππούς.


71- 105 γύροι.
Τη γάτα με το ποντίκι παίζουν Θεοδόσης και Νίκος.
Ο μεν Νίκος έχοντας το ψυχολογικό πλεονέκτημα έναντι του αντιπάλου του (αφού έχει πολλά περισσότερα αγωνίστηκα χιλιόμετρα), προσπαθεί να τον παρασύρει σε λάθη. Όμως ο Θεοδόσης καλά κρατεί. Παραμένει συγκεντρωμένος, δεν πέφτει στον λούμπα και αφήνει τον αντίπαλο του να κάνει εκείνος παιχνίδι, παρακολουθώντας τον από κοντινή απόσταση. Μαγεία στην σκακιέρα της στρατηγικής από δυο «νέους» στο χώρο, που ξεδιπλώνουν στην πίστα ότι καλύτερο διαθέτουν. Δίνουν δείγματα οδηγών με πολύχρονη πείρα, ταλέντο και εκρηκτικότητα.
Πολύ λίγοι για τις περιστάσεις φαντάζουν δικηγόρος και distributor. Σε κακό βράδυ και οι δυο, αντιμετωπίζοντας προβλήματα μένουν σε ρόλο παρατηρητή αφού αδυνατούν να εκμεταλλευτούν τις όποιες αδυναμίες των δυο προπορευόμενων.
Πιο πίσω έχουν λίγο πολύ τα πράγματα ξεκαθαρίσει και οι τελευταίοι 35 γύροι είναι μάλλον υπόθεση διαδικασίας.


106-140 γύροι.
Καρό για ένα ακόμη βράδυ σε έναν συναρπαστικό σε πολλά επίπεδα αγώνα. Δυο οι πρωταγωνιστές που κέρδισαν το σεβασμό του υπογράφοντα.
Ατματζίδης και Βεργανελάκης. Όχι δεν έκανα λάθος στα ονόματα, καλά διαβάσατε.
Ο Θεοδόσης ήταν πολύ απλά…. καταπληκτικός. Εάν κάποιος ήταν για πρώτη φορά στο club ως θεατής, θα θεωρούσε ότι βλέπει έναν οδηγό με πολύχρονη πείρα, ταλέντο, εκρηκτικότητα, συγκέντρωση και πάνω από όλα με αγωνιστικό μυαλό. Σε όλα μέσα θα έπεφτε πλην του πρώτου… Ο Βορειοελλαδίτης έκανε τον καλύτερο του αγώνα ever. Προετοίμασε άψογα το αυτοκίνητο του αποδεικνύοντας ότι στο πάγκο είναι αξιοζήλευτος.  Οδήγησε με σταθερότητα για 120 γύρους και έκανε μεγάλα ονόματα να ιδρώσουν. Η τύχη όμως του γύρισε την πλάτη. Στους τελευταίους 35 γύρους άφησε και πάλι τον Νικόλα να κάνει παιχνίδι παραμένοντας ένα δυο μέτρα πίσω του. Ένα λάθος του όμως, έδωσε το ψυχολογικό advantage στον αντίπαλο του. Λίγο μετά ακολούθησε και δεύτερη καταστροφική έξοδο αφού η επανατοποθέτηση του αυτοκίνητου για πολύτιμα δευτερόλεπτα στάθηκε αδύνατη εξαιτίας του guide του. Κάπου εκεί το όνειρο της νίκης χάθηκε. Δεν αγανάκτησε, δεν φώναξε, δεν διαμαρτυρήθηκε, δίνοντας δείγματα τιτανοτεράστιου οδηγού. Βρήκε τα αποθέματα και οδήγησε μέχρι τέλους χάνοντας μια ακόμη θέση από τον συμπαθή δικηγόρο. Όμως η μοίρα του επεφύλασσε και δεύτερο χαστούκι…
Στον τεχνικό έλεγχο που ακολούθησε το καπάκι του ήταν 9,4 γραμμάρια. Ο κανονισμός ορίζει ως ελάχιστο βάρος τα 9,5.  Το μεγαλείο ενός ακόμη τιτανοτεράστιου και αψεγάδιαστου χαρακτήρα που ακούει στο όνομα Βεργανελάκης Νίκος. Παρά την στενοχώρια του, αφού εκείνος ήταν ο ξεντουμπαριστής που προσπάθησε να επαναφέρει το αυτοκίνητο του Θεοδόση χάνοντας τελικά πολύ χρόνο, γνωρίζοντας επίσης ότι το απειροελάχιστο βάρος (0,1 του γραμμαρίου !!!) δεν έπαιζε κανέναν απολύτως ρόλο και δεν αποτελεί το κλειδί της αξιοζήλευτης και καταπληκτικής παρουσίας του Θεοδόση, πήρε την δύσκολη πλην όμως αντικειμενική απόφαση να τον θέσει εκτός αγώνα. Να του στερήσει δηλαδή το πρώτο του podium στα slot. Απόφαση που χρειάζεται πολλά κιλά αρχ@δια.
Δημόσια λοιπόν θα πω ότι παραδέχομαι και βγάζω το καπέλο στον μεν Θεοδόση για την προσπάθεια του όλον αυτόν τον καιρό, αλλά κυρίως για  τον τρόπο που διαχειρίστηκε την έκβαση του αγώνα. Τα σέβη μου στον μακράν αντικειμενικό χαρακτήρα που έχω γνωρίσει. Βγάζει τα κάστανα από την φωτιά με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.  Εγώ δεν θα μπορούσα, δεν θα είχα την δύναμη, δεν θα είχα τα κότσια… και πραγματικά ρε Νικόλα σε ζηλεύω αφού ξέρεις πάντα τι πρέπει να κάνεις, ξεχωρίζοντας το συναίσθημα με την αντικειμενικότητα, κερδίζοντας το σεβασμό όλων αφού αυτό το χάρισμα δεν μαθαίνεται δεν καλλιεργείται…. πολύ απλά ή το έχεις ή όχι !!!
Κύριοι και στους δυο υποκλίνομαι !!!
Είναι πολύ σημαντικό σε μια μικρή παρέα οι έντονες προσωπικές σχέσεις που έχουν δημιουργηθεί με την πάροδο του χρόνου, να παραμερίζονται, την κρίσιμη στιγμή τις ψυχρής λογικής και η απαιτουμένη τήρηση των κανόνων από όλους να είναι σεβαστή.
Όμως η ιστορία έγραψε και νικητής του εκπληκτικού και ανατρεπτικού αγώνα ο Μώρος Νίκος. Μετά από το δυνατό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα παρουσίασε κοιλιά. Είχε απόλυτη ανάγκη τους βαθμούς της πρώτης θέσης για να παραμείνει στο κόλπο αφού εάν κέρδιζε ο Γιάννης τότε οι ελπίδες του θα περιορίζονταν. Συνεπέστατος λοιπόν με το ραντεβού ήταν δυνατός, ταχύτατος πλην του δεύτερου τετάρτου. Ξεδίπλωσε στην πίστα ότι εμπειρία έχει αποκτήσει τον τελευταίο καιρό με αντίπαλους κατά διαστήματα όπως ο Νεραντζής, ο Νισκό Χρ. και ο Νισκό Θάνος. Συνδύασε την εκρηκτικότητα με την τακτική και αποζημιώθηκε. Σαφέστατα δεν αποτελεί είδηση ή έκπληξη η νίκη του και για τον λόγο αυτό Νικόλα δεν σε ενέταξα στους πρωταγωνιστές της βραδιάς. Δεν σε μειώνω αντίθετα σε θεωρώ πια, οδηγό καταδικασμένο να πρωταγωνιστεί. Ένα μεγάλο μπράβο και πολλά συγχαρητήρια αφού πια γνωρίζει καλά και διαχειρίζεται με επιτυχία την «δύναμη του».
Στην δεύτερη θέση ο ξεροκέφαλος και πολύ γκρινιάρης την τωρινή σεζόν Νεραντζής Γιάννης. Ο πλέον, ενεργός, πολυνίκης του club σε αυτόν τον αγώνα τα βρήκε σκούρα. Έχει συνηθίσει κατά διαστήματα να έχει σε μεμονωμένους αγώνες αντίπαλους που τον ζορίζουν όμως λίγο το ταλέντο του, λίγο η εμπειρία του τον βοηθούν στην πλειοψηφία να βγαίνει νικητής. Αν αναλογιστεί όμως κανείς ότι δεν προπονείται στο επίπεδο που το έκανε στο παρελθόν και ούτε ψάχνεται στο να βελτιώσει την Lotus του πάλι καλά το αποτέλεσμα. Εξακολουθεί να έχει περισσότερες νίκες (τρεις VS δυο)έναντι του φετινού του αντιπάλου στην κούρσα του τίτλου, όμως θα πρέπει να ανασκουμπωθεί εάν θέλει έναν ακόμη τίτλο αφού ο Μώρος όπως δείχνουν τα πράγματα είναι διατεθειμένος να πουλήσει πολύ ακριβά το κορμί του…
Στην τρίτη θέση ο Νισκόπουλος Χρήστος. Με αυτοκίνητο που τάραζε τα νερά λίγο πριν την εκκίνηση έχασε ίσως την μεγαλύτερη ευκαιρία. Ήταν άτυχος αφού η blue tack που συγκρατούσε τα καλώδια του μοτέρ έγινε από τους πρώτους γύρους «ένα» με τον μπροστινό άξονα αλλάζοντας τελείως την συμπεριφορά του αυτοκίνητου, αναγκάζοντας τον να «στύβει» το γκάζι σε σημεία της πίστας για να μπορέσει να κινηθεί.
Στην τέταρτη θέση ο Νισκόπουλος Θάνος. Αμετανόητος. Το ότι απέχει είναι επιλογή του, όμως δεν μπορεί να καταλάβει ότι δεν έχει δικαίωμα να γκρινιάζει και να τα βάζει με την τύχη του τόσο παράλογα.  Δηλαδή τι θα πρέπει να πει ο Βεργανέλ Huh??
Στην πέμπτη θέση ο Βεργανελάκης Νίκος. Αυτός ο άνθρωπος εάν παρουσίαζε στο ήμισυ μόνο, στην πίστα, ότι προσφέρει απλόχερα σε όλους μας εκτός αυτής, είμαι σίγουρος ότι θα αναζητούσαμε τον δεύτερο! Έχει ξενερώσει και είναι απόλυτα δικαιολογημένος αφού η ατυχία που τον έχει αλύπητα κτυπήσει δεν έχει προηγούμενο.
Στην έκτη θέση ο Σαμούρης Γιάννης. Ρε μεγάλε ξεκόλλα από αυτό το νούμερο. Ότι και να γίνει η μπίλια θα «κάτσει» εκεί !! Βέβαια σε αυτόν τον αγώνα δικαιολογείται αφού αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα με το δάκτυλο του, και η παρουσία του κλείδωσε την τελευταία στιγμή.
Στην έβδομη θέση ο Γαιτάνης Αλέξης. Το πείσμα του θα πρέπει να γίνει παράδειγμα σε όλους μας. Φανατικά λάτρης του χόμπι και το αποδεικνύει σε κάθε του παρουσία στο χώρο. Όμως η κατηγορία δεν του έχει «κάτσει» ιδιαίτερα χωρίς βέβαια αυτό να τον πτοεί. Αλέξ λίγο υπομονή μέχρι το επόμενο πρωτάθλημα των F1 που θα έχουμε στην διάθεση μας και τα Ferrari !!
Στην όγδοη θέση ο Θεολόγος Αντώνης. Ήρθε την τελευταία στιγμή φανερά ταλαιπωρημένος από τις οικοδομικές εργασίες που πραγματοποιεί στο σπίτι του. Όμως θεώρει απαράδεκτο να στερηθεί την παρέα μας και ούτε ο βροχερός καιρός είναι ικανός να τον σταματήσει. Όσο για την απόδοση του στην πίστα περνά σε δεύτερη μοίρα αφού οι αγώνες για εκείνον αποτελούν προπόνηση.
 

Κύριοι συγχαρητήρια σε όλους, κυρίως για αυτά που απλόχερα χαρίζετε κατά την παρουσία σας στο club.
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,912


I have a dream


WWW
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή 19 Νοέ 2017, 18:23:11 »

-
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
Σελίδες: [1]   Πάνω
Εκτύπωση
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Cerberus / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.
gfx
gfxgfx gfxgfx