gfxgfx* Αρχική Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   gfxgfx
gfx gfx
gfx
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη 16 Ιαν 2018, 16:13:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης


Πρόσφατα Θέματα
[Σήμερα στις 16:06:43]

από nassosFF3
[Σήμερα στις 07:12:59]

από nassosFF3
[Χθες στις 13:43:02]

[Χθες στις 11:27:50]

από vagosofron
[Κυριακή 14 Ιαν 2018, 23:42:20]

από nassosFF3
[Σάββατο 13 Ιαν 2018, 09:21:28]

από nassosFF3
[Παρασκευή 12 Ιαν 2018, 21:48:11]

από nassosFF3
[Τετάρτη 10 Ιαν 2018, 13:32:39]

[Τετάρτη 10 Ιαν 2018, 09:25:24]

από CASPER
[Δευτέρα 08 Ιαν 2018, 20:07:46]

[Δευτέρα 08 Ιαν 2018, 17:47:29]

από nassosFF3
[Κυριακή 07 Ιαν 2018, 20:18:14]

από CASPER
[Τετάρτη 03 Ιαν 2018, 19:42:19]

από saved
[Τετάρτη 03 Ιαν 2018, 17:43:55]

από Nicksuba
[Δευτέρα 25 Δεκ 2017, 18:54:17]
μέλη
Σύνολο μελών: 6635
Τελευταίο: Hulk850
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 212920
Σύνολο θεμάτων: 15758
Σε σύνδεση σήμερα: 17
Σε σύνδεση έως τώρα: 228
(Σάββατο 28 Μάι 2011, 02:59:19)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 7
Συνολικά: 9
Τα Νέα Σήμερα

Απαγορεύονται τα Greeklish στις συζητήσεις - Όροι χρήσης και κανόνες λειτουργίας του Modelteam  •  Διαβάστε ΕΔΩ


Συνδεθείτε στο Modelteam για να μπείτε στην παρέα μας, να δημοσιεύετε μηνύματα, να βλέπετε φωτογραφίες και να συμμετέχετε στο chat!!!
Σελίδες: [1]   Κάτω
Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: 7ος Αγώνας Πρωταθλήματος 2017 F1 Classic 17/12/2017, Hellenic Slot Car Club  (Αναγνώστηκε 133 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,916


I have a dream


WWW
« στις: Κυριακή 17 Δεκ 2017, 18:48:29 »

Αναφορά του 7ου αγώνα.
Ουφ αναφωνεί ο διοργανωτής ουφ και πολλοί αγωνιζόμενοι.
Νέο πρόσωπο γράφει το όνομα του στους πρωταθλητές του club.
Αυλαία για μια ακόμη κατηγορία που περνά στην ιστορία με ανάμικτα συναισθήματα.

Η αγωνιστική δραστηριότητα του 2017 αποτελεί πλέον παρελθόν. Το δεύτερο πρωτάθλημα της χρονιάς ολοκληρώθηκε. Μια κατηγορία που έκανε την εμφάνιση της, κάποιους μήνες πριν από την Slot it. Πρόκληση για τον διοργανωτή αλλά και τους αγωνιζομένους. Λίγο πριν μπει για καλά το καλοκαίρι αποφασίζεται, τα F1 να είναι η κλάση που θα κλείσει το δεύτερο μισό του 2017. Ο διοργανωτής κάνει αυτό που πρέπει και οι αγωνιζόμενοι πέφτουν με τα μούτρα για τα πρώτα δοκιμαστικά χιλιόμετρα των αυτοκινήτων. Η πρώτη εικόνα θετική. Αθόρυβη λειτουργία (Slot it είναι αυτή !!) και πρωτόγνωρη αίσθηση εξαιτίας του σχήματος και μεγέθους του αυτοκίνητου.
Ο καιρός περνά και ο πρώτος αγώνας είναι γεγονός. Τρεις μήνες μετά αυλαία. Οι απόψεις και οι γνώμες διίστανται. Για κάποιους (μπορεί να μην είναι από τις αγαπημένες τους) αλλά «το ταμείο κλείνει θετικά» και για κάποιους θέλουν γρήγορα να την ξεχάσουν. Ό λόγος δεν είναι η τελική κατάταξη ή τα μεμονωμένα αποτελέσματα στους αγώνες. Τα όμορφα μονοθεσία κατάφεραν να σπάσουν τα νευρά σε πολλές περιπτώσεις και να είμαστε μάρτυρες πολλών εγκαταλείψεων. Κάτι που δεν είχε παρατηρηθεί τόσο έντονα στις υπόλοιπες κατηγορίες. Κατά την άποψη μου τα αυτοκίνητα έχρηζαν ιδιαίτερης φροντίδας, περιποίησης και πολύ καλής προετοιμασίας πριν από κάθε αγώνα. Απαιτούσαν συχνό έλεγχο και σε πολλές περιπτώσεις αντικατάσταση ανταλλακτικών. Αυτό αιφνιδίασε αρκετούς, αφού όλοι μας έχουμε μάθει να ξεκινάμε ένα πρωτάθλημα τοποθετώντας π.χ. γρανάζια, τα οποία σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις χρήζουν προσοχής και αντικατάστασής ακόμα και μετά από πολύωρες δοκιμές και αγώνες. Δεν καταφέραμε να «ξεκλειδώσουμε» σε ικανοποιητικό βαθμό την ιδιαιτερότητα των σασί. Και τέλος όλοι, μα όλοι μας στηριχτήκαμε σχεδόν μόνο στα λάστιχα.  Είναι γνωστό τι μπορεί να προσφέρει ένα καλά προετοιμασμένο ελαστικό γενικότερα, στους αγώνες αυτοκινήτων. Τα slot δεν αποτελούν εξαίρεση. Αντίθετα θα έλεγα μπορούν να καλύψουν ατέλειες και σφάλματα στο set up. Στα F1 είχαν παραπάνω από πρωταγωνιστικό ρόλο. Προσωπικά μου έλειψε η εικόνα των δοκιμών. Δεν είδα πυρετό στους πάγκους, προσπαθώντας να βρεθούν λύσεις στο σετάρισμα. Είδα μόνο να παίρνουν φωτιά οι τόρνοι και τα γιαλιστήρια… Δεύτερο σασί ή αυτοκίνητο δοκίμων δεν είχε σχεδόν κανείς. Λογικό μεν αφού οι δύσκολοι καιροί που βιώνουμε περιορίζουν τις δυνατότητες σε αγωνιζομένους αλλά και στον εισαγωγέα. Ο λόγος που αναφέρω όλα τα παραπάνω είναι γιατί θεωρώ άδικο να συγκρίνουμε τελικά, μια κατηγορία που είναι πρωτοεμφανιζόμενη αρά απαιτεί ένα κάποιο κόστος παραπάνω, αφού δεν υπήρχαν εναλλακτικές λύσεις στην προίκα των οδηγών από το παρελθόν. Κακά τα ψέματα όλες οι κατηγορίες έχουν κοινό παρονομαστή. Έχουν κοινά ανταλλακτικά και φιλοσοφία που σε πολλούς είναι λίγο πολύ οικία. Τα F1 είναι κάτι διαφορετικό.
Αυτά όμως με την περιγραφή και την γενικότερη εικόνα των μονοθεσιών και να περάσω στα αγωνιστικά.

Ο πρωταθλητής θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα. 140 γύροι χωρίζουν Μώρο και Νεραντζή από τον τίτλο. Όλοι οι υπόλοιποι (8 σε αριθμό) επιδιώκουν και στοχεύουν σε έναν ευχάριστο βράδυ. Η γνωστή διαδικασία ξεκινά στις 17:30 και 2,5 ώρες μετά… καρό σημαία.

Σε άλλο πνεύμα η περιγραφή…

Πρωταθλητής της κατηγορίας ο Μώρος Νίκος. Ο οδηγός που αποτέλεσε την μεγαλύτερη έκπληξη. Γνωρίζαμε όλοι όχι είχε τις δυνατότητες. Το είχε δείξει και στο παρελθόν. Εκρηκτικός και με ταλέντο. Σε κάθε αγώνα μάζευε εμπειρία. Απέκτησε γνώσεις σε πάγκο, έμαθε να χρησιμοποίει και το μυαλό του, κατά την διάρκεια ενός αγώνα. Ο οδηγός που απείχε μεν από τις «ανούσιες» προπονήσεις, όμως έδωσε προσοχή σε όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω. Εκπληκτικός σε λάστιχα, δίνοντας ταυτόχρονα την πρέπουσα προσοχή στο μονοθέσιο του, κάνοντας το φύλλο και φτερό μίση ώρα πριν από κάθε αγώνα, μειώνοντας τις πιθανότητες προβλήματος. Ώριμος όσο ποτέ. Μπορεί στο τελευταίο ραντεβού να ήρθε δεύτερος, όμως λίγη σημασία έχει αφού αυτό που επιδίωκε το κατέφερε. Ήθελε ένα βαθμό, αυτόν της poll ή του best, αδιαφορώντας για το τελικό αποτέλεσμα. Αφού έχασε την poll πάλεψε, και στο πρώτο πεντάλεπτο σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 8,424. Χρόνος που ουσιαστικά του έδωσε τον πολυπόθητο τίτλο.
Το δικαιούται το άξιζε και τα κατάφερε. Νικόλα πολλά μα πολλά μπράβο και συγχαρητήρια.

Στην δεύτερη θέση ο μεγάλος χαμένος Νεραντζής Γιάννης. Και αυτό γιατί? Στην τελική σούμα μετρά 4 !! πρώτες θέσεις έναντι 2 του αντιπάλου του. 1 δεύτερη έναντι 3. Και όμως έχασε για έναν βαθμό. Το κλειδί, οι έξτρα πόντοι. Σε αυτό υπερίσχυσε ο Νικόλας κατά κράτος. Οι δυνατότητες και η ικανότητα του Γιάννη είναι σε όλους γνωστές. Δουλευταράς στο πάγκο, ταλέντο στην πίστα, μυαλωμένος οδηγός. Μοιράζεται τα πάντα και προσφέρει απλόχερα βοήθεια. Τα F1 όμως τα πήρε με στραβό μάτι. Δεν έδωσε την απαιτούμενη προσοχή. Λίγο η γκρίνια του, λίγο τα r/c που του έχουν κλέψει την καρδιά τους τελευταίους μήνες. Στο αγώνα έκανε αυτό που έπρεπε.  Μπήκε με σκοπό να κερδίσει και τα κατάφερε, διαλύοντας για ένα ακόμη απόγευμα τον ανταγωνισμό. Προσπάθησε να τσιμπήσει και ένα βαθμό που θα του έδινε το τίτλο όμως δεν τα κατάφερε. Την αξία του νικητή την δίνει ο ηττημένος λένε και έτσι είναι. Όταν λοιπόν καταφέρνεις στο πρωτάθλημα να έχεις από κάτω έναν Νεραντζή αυτό τα λέει όλα…

Στη τρίτη θέση του τελικού podium ο Νισκόπουλος Χρήστος. Πάλεψε σε όλη την διάρκεια όμως δεν κατάφερε να γίνει πραγματική απειλή για του δυο προαναφερθέντες από τους οποίους έχασε κατά κράτος. Δεν πήρε γρήγορα χαμπάρι για τον ρόλο των ελαστικών, χάνοντας έδαφος, και το οποίο δεν μπόρεσε ούτε ψυχολογικά ούτε και αγωνιστικά να καλύψει. Έχασε και το στοίχημα από τον συμπαθή δικηγόρο αφού σε όλη την διάρκεια του πρωταθλήματος ούτε αυτός ούτε κανείς άλλος δεν κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα κάτω από τα 8,4…

Στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος ένας ακόμη Νισκό. Ο Θάνος. Ακολούθησε τα βήματα του Γιάννη. Δεν τον τράβηξε ούτε τον συγκίνησε η κατηγορία. Απών από προπονήσεις, αγνώριστος στην πίστα αφού ίσως σε αυτήν την κατηγορία να είναι πρωταθλητής εξόδων. Πάλι καλά που έφερε μέχρι το τέλος σε ένα τεύχος ίσως το πιο όμορφο αυτοκίνητο (JPS) του grid.

Στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος άλλη μια μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη. Ο νέο εισελθών στο χόμπι Ατματζίδης Θεοδόσης. Ο βορειοελλαδικής κέρδισε γρήγορα τις καρδίες μας με τον αψεγάδιαστο χαρακτήρα του και δεν άργησε πολύ να μας κερδίσει και στην πίστα. Αλματώδη τα βήματα του προς την κορυφή. Ισχυρό του χαρτί, οι γνώσεις του στον πάγκο. Μόλις πήρε το feeling των slot, άρχισε να αναρριχάται. Σταθερότατος στους τελευταίους αγώνες χωρίς ξεσπάσματα και τυμπανοκρουσίες που όμως είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα τα δούμε… Το αυτοκίνητο του ίσως το καλύτερο σύνολο στο club τον τελευταίο μήνα. Τον περιμένω με ενδιαφέρον την νέα σεζόν που σίγουρα θα είναι πιο έτοιμος πιο δυνατός πιο ώριμος πιο ανταγωνιστικός και που ελπίζω να κάνει πολλούς από εμάς να ιδρώσουν…

Στην έκτη θέση της τελικής βαθμολογίας ένας ακόμη πρωταθλητής. Ο Βεργανελάκης Νίκος. Έχουμε τον πρωταθλητή των F1, έχουμε τον πρωταθλητή της τούμπας και φυσικά δεν θα έλειπε και ο τίτλος στον πλέον άτυχο. Μακράν του ανήκει, ο τελευταίος. Χωρίς αντίπαλο για τρεις ολόκληρους μήνες. Ο οδηγός που σίγουρα θέλει να ξεχάσει το μαρτυρικό δεύτερο μισό της χρονιάς. Μπήκε με το δεξί στις προπονήσεις. Δούλεψε σκληρά ετοιμάζοντας ένα αυτοκίνητο που πολλοί ζήλευαν. Στο τέλος ψάχνει να δει σε ποιον αγώνα τερμάτισε χωρίς προβλήματα. Η μούντζα δεν έχει προηγούμενο με αυτόν τον άνθρωπο. Τι να πω. Όλοι έχουμε μια άτυχη στιγμή σε κάποιον αγώνα. Σε 7 σερί όμως, κανείς…

Στην έβδομη θέση ο Σαμούρης Γιάννης. Ο απόγονος του Οδυσσέα εγκατέλειψε την αγαπημένη του 6η θέση υποχωρώντας μία πιο κάτω. Και αυτός δεν έδειξε τι πραγματικά μπορεί να κάνει. Ελάχιστες ώρες προπόνησης, λιγοστός χρόνος προετοιμασίας άρα πάλι καλά. Ένας ακόμη δυνατός κρίκος στον πάγκο έμεινε μακριά από τις προσδοκίες. Η αλήθεια βέβαια να λέγεται αφού αρωγός του ήταν η March που μάλλον υστερεί έναντι των Lotus. Και αυτός θύμα των έχτρα πόντων αφού έχασε στο τέλος για έναν βαθμό από τον άσπονδο

Μια θέση πιο κάτω στην όγδοη ο Γαιτάνης Αλέξης. Ο παππούς μας παρ’ όλο που έχει ζωντανές μνήμες από αυτήν την κατηγορία δεν ήταν από τις αγαπημένες του ούτε τότε αλλά ούτε και σήμερα στα slot. Γνωστό σε όλους μας αφού πάντα θέλει και πηγαίνει αντίθετα στο κύμα, ένας ακόμη οδηγός που είχε σαν όπλο του μια March. Προσπάθησε για το καλύτερο παλεύοντας περισσότερο με τον εαυτό του. Όπως και να έχει για τον υπογράφοντα αποτελεί παράδειγμα και τιμή και μόνο που είναι στην παρέα μας και το όποιο αποτέλεσμα περνά σε δεύτερη μοίρα.

Στην ένατη θέση ο Ανδρεάδης Βαγγέλης κατά κόσμο Αμερικάνος… Στο τελευταίο του ραντεβού θύμισε λίγο από τον εκρηκτικό Βάγγο που όλοι έχουμε γνωρίσει. Αδυνατεί να είναι 100/100 μάχιμος αφού λείπει συχνά. Η οδήγηση ή μάλλον καλύτερα η γρήγορη οδήγηση δεν ξεχνιέται. Αρκεί να έχει αυτοκίνητο που μπορεί να τον βοηθήσει. Τηρουμένων των αναλογιών τα πήγε μια χαρά και απόλαυσε για ένα ακόμη βράδυ την παρέα μας.

Στην δέκατη θέση του πρωταθλήματος ο Θεολόγος Αντώνης. Χαλαρός άνετος και ωραίος ο ποδηλάτης βολτάρει μέχρι την Πεντέλη, απολαμβάνει έναν καφέ, μετέχει στα κους κους της βρωμοπαρέας και ρίχνει και μια γυροβολιά στην πίστα άμα λάχει. Απόλυτα συμβιβασμένος με την πραγματικότητα, γνωρίζει ότι δύσκολα μπορεί να γίνει απειλητικός αφού μια φορά στις 15 δεν αρκεί. Ένας πραγματικός μοντελιστής που αποδεικνύει ότι στο χόμπι δεν έχει τόση σημασία η τελική στάση αλλά το ταξίδι μέχρι εκεί…

Ουφ λοιπόν, σε μια ακόμη, την τελευταία για φέτος, αναφορά. Κάτι που έχω ξεκινήσει κάποια χρόνια πριν και ακόμη κρατά. Απαιτεί μεράκι και αγάπη αλλά ταυτόχρονα και αρκετή ώρα. Πολλές οι Κυριακές μπροστά στο pc προσπαθώντας να παρουσιάσω στο χαρτί, με λίγο χρώμα, τις ώρες που περνάμε όλοι μαζί κάθε 15, τα Σάββατα.

Σε ένα περίπου μήνα και κάτι, ξανά, πρώτα ο θεός, η πρώτη αναφορά του 2018 !!

Κλείνω ανακεφαλαιώνοντας ότι η κατηγορία μάλλον έχει αδικηθεί. Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά, όλοι μαζί γιατί σύντομα θα την ξανασυναντήσουμε…

Ένα μεγάλο ευχαριστώ από την καρδία μου, που διαθέτετε τον πολύτιμο χρόνο σας και που στηρίζετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το χώρο που δημιούργησα και που μαζί τον κρατάμε ζωντανό.

Καλές γιορτές με υγεία πάνω από όλα σε εσάς και τις οικογένειες σας.

Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
Nisko
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,916


I have a dream


WWW
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή 17 Δεκ 2017, 18:49:01 »

-
Καταγράφηκε

"Anything that happens before or after race is just waiting" Steve McQueen
ntz
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Αριστούχος
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 441


« Απάντηση #2 στις: Κυριακή 17 Δεκ 2017, 22:15:28 »

Συγχαρητήρια στο Νίκο για το πρωτάθλημα!! μπράβο μπράβο μπράβο Αντε και σε άλλα με υγεία ΟΚ ΟΚ

Για τα υπόλοιπα τα έχω πεί. Επιτέλους τελείωσε η ταλαιπωρία και ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε με σοβαρές κατηγορίες ξανά!! Ζήτω !!! Ζήτω !!! Ζήτω !!!
Καταγράφηκε

/ /
opelcorsa-a
Αξιολόγηση αγοράς: (+2)
RC Master
*****
Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 2,397


R/C,slot cars και αυτοκινητομοντελησμος


WWW
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα 18 Δεκ 2017, 09:19:22 »

Μπραβω σε ολους σας....
Καταγράφηκε

Tamiya FF01 FRP chassis options 100% HKS Opel Vectra
Tamiya FF01 options 20% Honda Civic
Hpi Street machine Detomaso Pantera
Tamiya M05 Fiat 500/Fiat Abarth 1000 tcr/VW Golf mk1 Kamei
και καποια Slotακια...
Radio Control
FLY SKY FS-GT3B
Σελίδες: [1]   Πάνω
Εκτύπωση
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Cerberus / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.
gfx
gfxgfx gfxgfx