gfxgfx* Αρχική Βοήθεια Αναζήτηση Ημερολόγιο Σύνδεση Εγγραφή   gfxgfx
gfx gfx
gfx
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη 21 Νοέ 2017, 05:26:29

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης


Πρόσφατα Θέματα
από Nisko
[Κυριακή 19 Νοέ 2017, 18:23:11]

από kilrathy13
[Κυριακή 19 Νοέ 2017, 02:10:05]

[Σάββατο 18 Νοέ 2017, 16:59:27]

από 4kinitos
[Πέμπτη 16 Νοέ 2017, 14:24:27]

από petros12
[Τετάρτη 15 Νοέ 2017, 12:33:19]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 18:26:40]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 13 Νοέ 2017, 05:16:17]

από nghgeo
[Πέμπτη 09 Νοέ 2017, 00:42:58]

από ntz
[Τρίτη 07 Νοέ 2017, 21:44:18]

από 4wheelsbob
[Δευτέρα 06 Νοέ 2017, 19:38:40]

από liakoyras
[Δευτέρα 06 Νοέ 2017, 00:47:39]

από astanapane
[Τρίτη 31 Οκτ 2017, 15:23:50]

από astanapane
[Δευτέρα 30 Οκτ 2017, 11:49:29]

από Nisko
[Κυριακή 29 Οκτ 2017, 13:45:03]

από kalaouros
[Σάββατο 28 Οκτ 2017, 21:24:20]
μέλη
Σύνολο μελών: 6620
Τελευταίο: petros12
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 212760
Σύνολο θεμάτων: 15746
Σε σύνδεση σήμερα: 17
Σε σύνδεση έως τώρα: 228
(Σάββατο 28 Μάι 2011, 05:59:19)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 6
Συνολικά: 6
Τα Νέα Σήμερα

Απαγορεύονται τα Greeklish στις συζητήσεις - Όροι χρήσης και κανόνες λειτουργίας του Modelteam  •  Διαβάστε ΕΔΩ


Συνδεθείτε στο Modelteam για να μπείτε στην παρέα μας, να δημοσιεύετε μηνύματα, να βλέπετε φωτογραφίες και να συμμετέχετε στο chat!!!
Σελίδες: 1 ... 18 19 [20]   Κάτω
Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Στρώσιμο θερμικού κινητήρα  (Αναγνώστηκε 51945 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
kostasvale-brushlessmaniac
Αξιολόγηση αγοράς: (+1)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,852



WWW
« Απάντηση #285 στις: Τρίτη 10 Οκτ 2017, 09:26:01 »

Kαπως ετσι .
 Οπως σου ειπα και χτες απ την στιγμη που ειναι σεταρισεμενο το ρελαντι εκει που πρεπει ωστε να κραταει σωστο ρελαντι η τηλ/νση με το που ανοιγει δεν θα πρεπει να επειρεαζει την λειτουργια του γκαζιου-φρενου  με το τριμ οσο το δινοταν γινετε στην μεση ... δηλαηδ να κραταει σωστο ρελαντι και οι ροδες να γυρνανε ελευθερα (χωρις να πατιετε το φρενο).
 Η βιδα των υψηλων στις 5 στροφες μου ακουγετε too much ωστοσο η μονη περιπτωση ωστε να επιρεαζει τον κινητηρα και να μην περνει θα ηταν να ειναι πολυ φτωχο το μειγμα και οχι πολυ πλουσιο.
 Υπαρχει ομως πιθανοτητα επειδη ειναι υπερβολικα πλουσιο να εχει μπουκωσει και να εχει μαζετε ακαυτο μειγμα στον χωρο καυσης .... βγαλε το μπουζακι σου γυρναει το αμαξι αναποδα και τραβα 2-3 κορδονιες να φτυσει οτι ακαυτο μειγμα μπορει να υπαρχει.
 Καλυτερα γυρνατην στις 3 στροφες που λεει το μανυαλ και ψαξε στο ιντερνετ να δεις μηπως αναφερει καποιος για το ποσες στροφες πρεπει να ειναι στο στροσιμο ----- οταν γκαζωνεις με πλουσιο μειγμα δεν θα πρεπει να σβηνει ο κινητηρας αλλα να δουλευει αρκετα μπουκωμενος ετσι ωστε να στολαρει  να μην μπορει να επιταχυνει δηλαδη και να βγαζει πολυ ασπρο καπνο η εξατμιση .
 Αν τυχων τα βρεις σκουρα και εισαι απο αθηνα  περνα απ το εργαστηριο να στο ρυθμισω και θα τα δεις στην πραξη ολα αυτα.
Καταγράφηκε

ntinos_g7
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #286 στις: Τρίτη 10 Οκτ 2017, 10:40:55 »

Σε ευχαριστω πολυ.Θα φτιαξω τις ρυθμισεις ,θα το ξαναπροσπαθησω παλι(μαλλον σαββατοκυριακο) κ θα επανελθω.Αθηνα ειμαι
Το είχα βάλει μπροστά,σταματημένο κ ήθελα να μου κάψει ρελαντί ένα τεπόζιτο κ μετά να το έκανα χαλαρές βόλτες.Μία φορά που δοκίμασα στον αέρα να πατήσω πολύ λίγο γκάζι,σχεδόν με το ακουμπούσα το γκάζι απο τηλεκατεύθυνση γκάζωνε κατευθείαν.Αυτό μου έκανε εντύπωση οτι έχω κάνει κάποια πατάτα στο ρελαντί γιατί όπως είχα διαβάσει κ εγώ κ αν έχω καταλάβει καλά,με τόσο πλούσιο μείγμα δεν θα έπρεπε να γκαζώνει τόσο εύκολα.Με το λίγο γκάζι που το δοκίμασα όχι δεν έσβηνε.Με το φρένο έσβηνε.μετά μου έσπασε το πλαστικό από το κορδόνι κ το άφησα.Το βρήκα αυτό το πλαστικό τελικά ,περιμένω να μου έρθει να το αλλάξω κ αυτό κ να ξαναδοκιμάσω
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 10 Οκτ 2017, 11:11:44 από ntinos_g7 » Καταγράφηκε
ntinos_g7
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #287 στις: Παρασκευή 27 Οκτ 2017, 16:00:00 »

Καλησπέρα παιδιά.Είχα πάει το πρωί ΟΑΚΑ να δοκιμάσω να βάλω μπροστά το hyper vs.Έβαλα καινούρια κορδονιέρα κ πήγα.Είχα ρυθμίσει απτο σπίτι το βαρελάκι να είναι πολύ λίγο ανοιχτό.Ξεκίησα να το βάλω μπροστά,ήταν έτοιμο να πάρει αλλά δεν έπαιρνε.
Βίδωσα 2-3 λεπτά την βίδα των χαμηλών στην φούσκα ,ξαναδοκιμασα κ πήρε .έφτιαξα λίγο το ρελαντί από τηλεκατέυθυνση να μην γυρίζουν οι ρόδες.Έπαιξα 3 τεπόζιτα χαλαρές βόλτες και ενδοιάμεσα άφηνα να κρυώσει .Όταν κρύωνε κάθε φορά που πήγαινα να το ξαναβάλω μπροστά έπαιζα λίγο με τις χαμηλές για να πάρει.Δηλαδή βίδωνα κ ξεβίδωνα 2-3 λεπτά.Με το φρένο δεν έσβηνε(είχα αυτό το θέμα την πρώτη φορά πριν λίγο καιρό) οπότε ήταν θέμα του ρελαντί αυτό.
Ερώτηση
1) Από την στιγμή που δεν έπαιρνε δεν θα επρεπε να πάρει ξεβιδώνοντας λίγο των χαμηλών? Εγώ την βίδωσα 2-3 λεπτά κ πήρε
2)Οι υψηλές ήταν στις 3.5-4 στροφές ανοιχτή.Τα 2 πρώτα τεπόζιτα τα έκανα στο 1/4 του γκαζιού περίπου χαλαρές βόλτες.Το 3 τεπόζιτο το έκανα μέχρι την μέση .1-2 φορές που δοκίμασα να το πάω ελάχιστα πάνω απτην μέση μου έσβηνε.
Πήγα να παίξω κ τέταρτο τεπόζιτο αλλα στα μισά πάτησα πάλι λίγο πάνω απτην μέση κ έσβησε πάλι.Και τελείωσε μπαταρία μπουζόπιπας κ τα μάζεψα κ γύρισα.
Στο οτι έσβηνε όταν το πήγα λίγο πάνω απτην μέση σημαίνει οτι πρέπει να βιδώνω σιγά σιγά τις υψηλές?
Το ρωτάω για την επόμενη φορά που θα συνεχίσω το στρώσιμο .Θα ξαναπαίξω την άλλη παρασκευή
Οι θερμοκρασίες μου ήταν από 85-90 εως 110
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 27 Οκτ 2017, 16:02:56 από ntinos_g7 » Καταγράφηκε
kostasvale-brushlessmaniac
Αξιολόγηση αγοράς: (+1)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,852



WWW
« Απάντηση #288 στις: Παρασκευή 27 Οκτ 2017, 22:36:29 »

Ωραιος , μια χαρα το πας *ok
 Οταν λες 2,3 λεπτα?
 Συνηθως με τεταρτα της στροφης ή ογδοα μετραμε.
 2,3 λεπτα του δεικτου ειναι απειροελαχιστη μετατοπιση και μου φαινετε δυσκολο να ειχε τοσο μεγαλη διαφορα στην ρυθμιση .
 Οι υψηλες ειναι μια χαρα ρυθμισμενες (πλουσιο) απ την στιγμη που σβηνει οταν πας να πατησεις γκαζι πανω απ την μεση .
 Κανε κανα-δυο ντεποζιτα ακομη και μετα βιδωσε 1 ογδοω για να μην σβηνει και αρχισε να ανοιγεις σιγα σιγα το γκαζι .
 Γενικα  στο στρωσιμο το μοτερ καλο θα ειναι να ξεκινα να  δουλευει  αφου το εχεις ζεστανει εξωτερικα  επεισης οσο εισαι στην διαδικασια του στρωσιματος οδηγας κανοντας οχταρια ουτωσωστε το γκαζι να μην παραμενει πατημενο πανω απο περιπου 5 δευτερα ετσι το μοτερ μενει ζεστο χωρις να ανεβαζει πολυ θερμοκρασια .
 Αν πιασουν τα κρυα καθοτι αρχιζει να χειμωνιαζει σιγα σιγα ντυνε το μοτερ μα αλουμινοχαρτο ωστε να διατηρη  θερμοκρασια .
Καταγράφηκε

ntinos_g7
Αξιολόγηση αγοράς: (0)
Μέλος
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 18


« Απάντηση #289 στις: Παρασκευή 27 Οκτ 2017, 23:44:58 »

2-3 λεπτα ναι αυτο εννοω.Λιγοτερο απο 5 λεπτα της ωρας.Μαλλον θα πηρε ευκολα επειδη λογικα εφτιαξα το ρελαντι.
Τα ογδωα πως τα μετραμε;Δηλαδη ποσο να βιδωνω σε σχεση με το ρολοι ωστε να βιδωνω 1/8;Εννοουμε 8 λεπτα της ωρας;
Και κατι αλλο.Αν δεν παιρνει ευκολα οταν παω να το ξαναβαλω τι να πειραζω πλεον;Το ρελαντι απο αμαξακι;Το τριμ απο τηλεκατευθυνση;Η κατι αλλο;
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 27 Οκτ 2017, 23:51:32 από ntinos_g7 » Καταγράφηκε
kostasvale-brushlessmaniac
Αξιολόγηση αγοράς: (+1)
RC Master
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Φύλο: Άντρας
Μηνύματα: 1,852



WWW
« Απάντηση #290 στις: Σάββατο 28 Οκτ 2017, 00:12:35 »

2-3 λεπτα ναι αυτο εννοω.Λιγοτερο απο 5 λεπτα της ωρας.Μαλλον θα πηρε ευκολα επειδη λογικα εφτιαξα το ρελαντι.
Τα ογδωα πως τα μετραμε;Δηλαδη ποσο να βιδωνω σε σχεση με το ρολοι ωστε να βιδωνω 1/8;Εννοουμε 8 λεπτα της ωρας;
Και κατι αλλο.Αν δεν παιρνει ευκολα οταν παω να το ξαναβαλω τι να πειραζω πλεον;Το ρελαντι απο αμαξακι;Το τριμ απο τηλεκατευθυνση;Η κατι αλλο;

1/8 μιας πληρης στροφης.
 Μπορει να φταινε διαφορα οταν δεν παιρνει ευκολα ....καλο prime πριν βαλεις μπρος και τσεκαρε συχνα πυκνα μηπως μπουκωνει ο χωρος καυσης με τον τροπο που σου εχω πει.
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 18 19 [20]   Πάνω
Εκτύπωση
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Cerberus / TinyPortal v0.9.8 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.
gfx
gfxgfx gfxgfx