Βοηθεια με καμπερ και καστερ γωνια

(1/2) > >>

Rioantirio:
Παιδια καλησπερα!Πρωτα απ ολα να σας συγχαρω για τον δικτυακο τοπο σας και να πω καλως σας βρηκα μιας και ειμαι καινουριος αθλητης  ;D.Αγορασα ενα avioracing gtx 25 1/8 κλιμακα και γενικα το χαιρομουν για 2 μερες μεχρι που ηρθε ενας γνωστος και μου το κολλησε σε ενα σταματημενο αυτοκινητο...Χαρες εγω...Τελος παντων μου στραβωσε τον αξονα και αναγκαστηκα απο την τριτη κιολας ημερα να μαθω πως γιαλυεται και λυνεται το αυτοκινητακι.Τελικα εμαθα και ολα καλα με 7.5 ευρω τον αλλαξα και ολα τελεια.Τωρα ομως βλεπω οτι καπως δεν παει στην ευθεια και το συζητασε με εναν φιλο και ειπαμε να κοιταξω καμπερ και καστερ γωνιες.Εψαξα στο νετ και ειδα γενικα πληροφοριες για γωνιες και κλισεις ενος ford mondeo 1.8 (οτι να ναι) αλλα δεν βρηκα κατι για τα θερμικα μας θηρια!!!
Υπαρχει καποιος αποστατης που να μπορω να τα ρυθμιζω ευκολα?Εκανα μια προχειρη προσπαθεια με παχυμετρο αλλα δεν ειμαι και εντελως σιγουρος.
Αρχικα...πρεπει να εχω συγκλιση εμπρος η αποκλιση??Τι ειναι καλυτερο??
και μετα
Στους πισω τροχους τι θα ηταν καλυτερο να κανω?
Αν μπορειτε να απαντησετε σε οσο το δυνατον περισσοτερα ερωτηματικα μου θα το εκτιμουσα.
Κυριως θα ηθελα να μαθω αν μπορω να βρω αποστατη η καποιο οργανο για στανταρ ρυθμισεις γωνιων!
Ευχαριστω

Νίκος:
καλησπερα και καλως ηλθες.

καλα εκανες και εψαξες τι συμβαινει με τα κανονικα αυτοκινητα, ειναι το ιδιο αλλα υπο κλιμακα.

γρηγορα γρηγορα, εκτιμω πως το αυτοκινητο σου εχει και κατι αλλο στραβο το οποιο και δεν αλλαξες. αν μπορεις να πεις πιο αναλυτικα ποιο κομματι στραβωσε και ποιο αλλαχτηκε καθως και λιγο περισσοτερες πληροφοριες.
απο ενα τρακαρισμα δεν επηρεαζονται οι γωνιες των τροχων και των αξονων, εκτος κι αν σπασουν τα εξαρτηματα που ρυθμιζουν τις γωνιες αυτες. επηρεαζονται ομως αν εχει παραδειγμα στραβωσει ολο το σασι, οποτε αλλου παταει ο ενας τροχος και αλλου ο αλλος...

οταν λες δεν παει στην ευθεια τι εννοεις? στριβει προς καποια κατευθυνση η παει "με τα 4" ?

καποιες πληροφοριες γενικα για το τι ειναι το καμπερ και το καστερ μπορεις να βρεις στα παρακατω θεματα, το πως ρυθμιζεται σε καθε μοντελο ειναι διαφορετικο. με λιγη βοηθεια απο το manual θα δεις τι χρειαζεται να κανεις, αν δεν βγαλεις ακρη μπορεις να ανεβασεις μερικες φωτογραφιες και σιγουρα θα βρεις βοηθεια απο εδω.

http://www.modelteam.gr/index.php?topic=1484.0

http://www.modelteam.gr/index.php?topic=1483.0

Rioantirio:
Αρχικα να πω ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση  :)
Και τωρα θα μπω στο ψητο.Δεν εχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα το αυτοκινητο απλα παρεκλινει λιγο απο την ευθεια, φυσικα με την διορθωση του τιμονιου παει μια χαρα (ισως φταει και ο δρομος).Το τρακαρισμα εγινε ακριβως στην μεση του αυτοκινητου στο προστατευτικο που εχει μπροστα (θα ανεβασω και φωτογραφιες) απο την κρουση ολα φαινοντουσαν καλα εκτος απο τον μπροστινο αξονα ο οποιος τσακισε στην μεση.Το αυτοκινητο, με μια ματια που εριξα δεν πρεπει να εχει καποιο αλλο ελλατωμα και μαλλον την εβγαλα καθαρη.Μετα το μονταρισμα που του εκανα και την αντικατασταση ισως εγω να θεωρω οτι παρεκλινει και πιο πολυ σαν ελεγχο και μετεπειτα σωστη τοποθετηση το ψαχνω τωρα.Ευχαριστω πολυ για τα link και θα τα κοιταξω αμεσως να δω τι μπορω να κανω.
Και παλι ευχαριστω πολυ  *shoot

Rioantirio:
Φοβερα τα link ευχαριστω πολυ θα τα εξετασω με προσοχη αργοτερα.Μια πρωτη γρηγορη ματια δινει λυση στο θεμα μου

Νίκος:
εχε υποψην σου οτι αν τραβαει λιγο προς μια κατευθυνση, τσεκαρε αν διορθωνεται με το τριμ της τηλεκατευθυνσης (το πιθανοτερο ειναι οτι θα φτιαξει).

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα